It is currently Wed Jul 30, 2014 12:56 am

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Mon Oct 15, 2007 7:15 pm 
Former MystOnline Moderator

greydragon wrote:
First, I would like to say I am sorry for my silence (and Cyan’s). With the latest update and many other issues, let’s just say it’s been busy around here.

As many of you know the Season Finale, Exodus, is scheduled to start on Nov. 1. We needed to start the episode at this later date in order to fix some bugs that were found during rehearsal testing. Many of you are wondering about Season 2, we are still in discussion with Gametap about the 2008 Season.

Thanks for your continued support,

Ryan "Greydragon" Warzecha

Übersetzung

Quote:
Zunächst einmal möchte ich mich entschuldigen, dass es von meiner (und Cyans) Seite aus in letzter Zeit so still war.
Mit dem neusten Update und vielen anderen Dingen war einfach sehr viel los hier.

Wie die meisten von euch wissen, ist der Start des Staffelfinales, die Episode "Exodus", für den 1. November angesetzt. Wir mussten die Episode auf den späteren Termin verschieben um Bugs zu reparieren, die während des Rehearsal-Testens gefunden worden sind. Viele von euch stellen Fragen zur nächsten Staffel, wir sind immer noch im Gespräch mit Gametap über die 2008er Staffel.

Danke für eure beständige Unterstützung,

Ryan "Greydragon" Warzecha

Last edited by ireenquench on Mon Oct 15, 2007 7:16 pm, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC