It is currently Sat Nov 28, 2020 8:59 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 6:07 pm 
Obduction Backer

Ik heb net even met GD gesproken. Hij vertelde dat het in de handen van Gametap is. Al onze email addressen heeft hij door gestuurd. Ik heb hem teven gevraagd iets hierover op het forum te plaatsen. Helaas heeft hij het erg druk dus ik weet niet of en wanneer hij dat doet

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 6:25 pm 

Indy wrote:
Ik heb net even met GD gesproken. Hij vertelde dat het in de handen van Gametap is. Al onze email addressen heeft hij door gestuurd. Ik heb hem teven gevraagd iets hierover op het forum te plaatsen. Helaas heeft hij het erg druk dus ik weet niet of en wanneer hij dat doet

Het hoort een beetje op muggenziften, maar hij had een antwoord mail naar de zenders kunnen sturen met de tekst:
I've redirected your email to Gametap. They will take further action on this test.
Thnx for your intrest.
Een post op het forum gaat verloren en alle mails zijn aan hem persoonlijk verstuurd en ongevraagd mail adressen doorsturen vind ik niet prettig.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 6:36 pm 
Obduction Backer

We hebben allemaal begrip dat hij of iemand anders van Cyan het druk heeft, maar dat mag geen excuses zijn om niet te posten.

Meer en meer mensen worden onrustig nu berichtgeving uit blijft.
In de internationale forums en ook op het engelse forum komen steeds meer reacties.
GreyDragon weet dat, maar zoals Indy al zei het is allemaal in handen van GameTap.
En die zien helaas nog niet de noodzaak om zich druk te maken over de internationals.
Wij zijn nu overgeleverd aan de bereidheid van GameTap of we wel of niet geinformeerd worden.
En dat is natuurlijk een trieste zaak.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 8:11 pm 
Obduction Backer

Er is dus blijkbaar ook totaal geen sprake van een of andere "test", maar meer een soort van petitie-achtig iets...

Nou... laten we er maar het beste van hopen...

Maar ik vrees dat ikzelf en veel anderen voor een grote teleurstelling gaan staan...

EDIT:
Je ziet trouwens toch een scheiding onstaan wat betreft optimisme e.d....
De Amerikanen (en dus de Gametappers) worden vooral met de nieuwe GT preview steeds optimistischer, maar voor de internationale gemeenschap begint het er steeds wat minder goed uit te zien...
Misschien is dit pessimisme nergens voor nodig, maar het gebrek aan informatie over wat er gaat gebeuren met de internationale gemeenschap is toch onheilspellend.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 9:56 pm 
Obduction Backer

We zullen toch in ieder geval wel bezoekers accounts aan kunnen maken? Daarvoor is geen betaling nodig.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 10:08 pm 

D'Lanor wrote:
We zullen toch in ieder geval wel bezoekers accounts aan kunnen maken? Daarvoor is geen betaling nodig.

Afhankelijk of we door de authentication heen komen i.e. onze gametap beta accounts blijven bestaan. Voorlopig kun je niets via de normale gametap portal en alle nieuwelingen zullen daar langs moeten, tenzij ze speciale invites bij cyan organiseren of dat gametap een speciale ingang mogelijkheid heeft.
Naar mate de release datum meer in zicht komt, wordt het wel eens tijd voor een uitleg hoe cyan zijn belofte wil nakomen. :(

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 10:21 pm 
Obduction Backer

Dat is inderdaad het minste wat geboden kan worden.
Spelen als visitor. Dat is voor Gametap geen probleem.
Maar het wordt voor ons een probleem als we niet bij de launch aanwezig kunnen zijn. En helemaal als er dan ook nog nieuwe content bij komt.
Dan krijg je natuurlijk een heel rare situatie en dan zullen we via het forum moeten vernemen hoe de storyline verloopt en wat er allemaal te zien is.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 1:29 am 

Veralun wrote:
Spelen als visitor. Dat is voor Gametap geen probleem.

Dit is wel degelijk een juridisch probleem. Zie de problemen met de verhuizing van de server. Het is niet alleen een probleem met betaald of niet betaald. Er spelen ook andere internationale rechten.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 8:03 am 
Obduction Backer

De juridische problemen met Nederland waren toch al opgelost, dacht ik?
In een mailtje had ik gelezen dat we de 5e dag na de launch erop konden (de Nederlanders)...
Maar hoe en wat... daar hebben we nu nog steeds niets over gehoord...

In ieder geval hoop ik inderdaad dat we gewoon als visitor er in kunnen!

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC