It is currently Sat Nov 28, 2020 7:55 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 7:18 am 
Obduction Backer

Ik wilde graag even reageren op alle warme welkomstwoordjes, maar telkens ik een PM'etje wil versturen krijg ik volgende foutmelding:

Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php

Ik vrees dat het berichtje er toch doorheen gaat, met als resultaat dat de ontvanger wel drie of vier keer hetzelfde berichtje krijgt. Ik denk dat meer mensen dit voorhebben, want ik krijg in mijn inbox ook soms viermaal hetzelfde berichtje...:)

Groet!
Butter

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 9:13 pm 
Obduction Backer

Hi butterfly,
Ik heb dat probleem ook gezien. Ik denk dat door de toevloed aan nieuwe betatesters ook de furumsites te zwaar belast worden en de mensen van Cyan te druk zijn om daar wat aan te doen.
Maar beter 4 berichtjes dan geen:)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 8:52 am 
Obduction Backer

Die had ik eerst ook een tijdje op mijn forum. Het betekent dat er geen e-mail verzonden kan worden, dat betekent meestal dat na het posten van je berichtje, er geen e-mail kan worden gestuurd naar de mensen die op een topic zijn geabonneerd. Maar je bericht is dan wel gewoon gepost. :)
Ik kan me zo voorstellen dat op sommige topics heeeeel veel mensen zijn geabonneerd, en die moeten allemaal in één keer een mailtje krijgen, dat is zwaar belastend voor de server.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 2:20 pm 
Obduction Backer

:) Het forum zal een update ondergaan. Er wordt verhuisd naar een andere server en we hopen dat de problemen met posten ed tot het verleden zullen behoren.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 3:20 pm 
Obduction Backer

Quote GreyDragon over het forum. Zie topic: http://www.urulive.com/forums/viewtopic ... 2930#42930

greydragon wrote:
The bad news -

We wanted to upgrade the servers this weekend, but that would mean the DNS would propagate and the forum would be down this entire weekend. When comparing having no forum to having a forum giving issues, we decided that forum giving issues would be better because people are still trying to make beta accounts.

This weekend you will get
“Service Temporarily Unavailable - The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again.”

Sorry.

Now I leave on a higher note –

We are stressing servers and testing things. I’m glad we beta tested the forum for usage. We now know what it will be like when we release.

We fixed an issue when people were trying to make a forum account.

Now for the big news, Monday we will be bringing down the forums for a few days to do maintenance and move them to a better server. When they return you should not see the issues that plagued us the last few days.

Thank you for your support.

Ryan

Kort vertaald betekent dit dat de geplande forum update pas doorgevoerd kan worden a.s. maandag. I.v.m. een serverwisseling en de benodigde tijd voor de DNS aanpassing is besloten om dit maandag te doen.
Anders zou het forum er 48 uur uitliggen.
Omdat er toch gepland was om de Uru Live server maandag voor een aantal dagen uit de lucht te halen ivm de omzetting naar een andere server heeft Cyan besloten om dit gezamelijk te doen.
Dus de mededeling: “Service Temporarily Unavailable - The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again.”
zal dit weekend nog blijven verschijnen. Maar na de update moet dit tot verleden tijd behoren.
Er wordt verwacht dat het forum rond woensdag ge-updated en al weer in de lucht is.

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC