It is currently Sat Nov 28, 2020 7:43 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 1:47 pm 

Er schijnen nogal wat problemen te zijn met de Oracle database. Er wordt hard aangewerkt en we moeten niet verbaasd zijn als er nog enkele vault wipes komen. (aangemaakte avatar plotseling weg). Het wordt langzaam maar zeker een kwestie van geduld :wink:
Ik hoop dat ze op korte termijn toch wel een oplossing vinden voor Belgie, Portugal, Zwitserland en Oostenrijk. Het zou zonde zijn als onze zuiderburen verstoken blijven van MYST online :cry:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 2:18 pm 
Obduction Backer

Geert wrote:
Ik hoop dat ze op korte termijn toch wel een oplossing vinden voor Belgie, Portugal, Zwitserland en Oostenrijk. Het zou zonde zijn als onze zuiderburen verstoken blijven van MYST online :cry:

Zou het misschien helpen als mensen uit die landen zich aanmelden voor deze test van greydragon?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 4:06 pm 
Obduction Backer

Heb voor alle zekerheid maar een mailtje gestuurd naar bovenstaand adres. Als alle Uru-spelende Belgen dat doen komt er misschien schot in de zaak...(hoewel...)
Enfin, ik begrijp dat ik me voorlopig niet al te veel zorgen moet maken omdat het nog niet loopt zoals het moet, maar ik moet er toch niet aan denken dat ze de Belgen zomaar zouden overslaan.... :(
Groet!
Butter

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 12:06 am 
Obduction Backer

D'Lanor wrote:
Zou het misschien helpen als mensen uit die landen zich aanmelden voor deze test van greydragon?

Ik denk dat het zeker zal helpen. GreyDragon is afgegaan op de reacties die hij gekregen heeft. Ik weet dat veel mensen niet gereageerd hebben.
Het zal op den duur allemaal wel in orde komen, maar beter was toch om te reageren.
Ik moet wel zeggen dat de oproep van GreyDragon heel "bescheiden" was en veel mensen begrepen zijn oproep niet helemaal.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 8:18 am 
Obduction Backer

Ik kan me niet voorstellen dat er in België niet veel Uruspelers zijn. :(
Na jarenlang in NL te hebben gewoond weet ik wel dat de Belgen niet heel actief zijn op fora. Dat is in NL veel meer ingeburgerd dan bij ons...

Veel Belgische Uruspelers komen hier niet vrees ik, waardoor ze ook niet altijd op de hoogte zijn van de mogelijkheden.
:P Een oproep dus, je hier registreren!! :P
Groetjes,
Butter

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 10:37 am 

Eindelijk denk ik weer te kunnen meedoen, maar helaas. Elke keer als ik inlog, hij pakt mijn nieuwe avator naam gelukkig wel, krijg ik als melding

There has been a Network error. Het maakt niet uit op welke tijd ik het probeer, er is telkens een network error.

We kunnen nu toch weer spelen, gezien de vele reacties op het forum????????

Scorpio

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 10:51 am 

Scorpio wrote:
We kunnen nu toch weer spelen, gezien de vele reacties op het forum????????

Momenteel is het nog niet mogelijk. Cyan heeft het hele weekend doorgewerkt en heeft veel vorderingen gemaakt. Vannacht zijn ze gestopt om iig wat slaap in te halen en later op de dag zetten ze hun werkzaamheden voort. Zie dit tipic: Status update

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 2:27 pm 
Obduction Backer

Dalriada wrote:
Ik heb hetzelfde probleem Butterfly. Ik woon in Belgie, geen problemen tot dusver en nu..... :( .
Het lijkt erop dat we uitgesloten worden van het vervolg op de Beta.
Lijkt me raar als daar niks op te vinden is. Toch? :shock:

Punt is dat er juridische problemen opgelost moeten worden: dwz, vergunningen regelen om Uru Live legaal te gebruiken. En aangezien ze dat voor elk land apart en opnieuw moeten regelen, iedereen heeft tenslotte zijn eigen wetgeving, gaat daar zo wat tijd overheen. Maar ik begreep dat ze er mee bezig zijn, zal vanzelf wel komen,

en hoeverre dit invloed heeft op de beta weet ik niet, je kunt het altijd proberen (en tot nu toe komt niemand er nog in geloof ik)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 2:55 pm 

jenierim wrote:
en hoeverre dit invloed heeft op de beta weet ik niet, je kunt het altijd proberen (en tot nu toe komt niemand er nog in geloof ik)

Op zich is het geen probleem voor beta, echter het is een probleem doordat de registratie nu via gametap gaat. Gametap moet in deze de rechten hebben.
Eigenlijk zouden landen binnen de EU niet zo'n probleem moeten zijn, maar misschien zijn sommige instanties wat trager als anderen. Hopelijk komt hier snel verandering in en kan iedereen meedoen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 4:03 pm 
Obduction Backer

Het is voor mij nu haast twee weken geleden dat ik een uitnodiging kreeg om deel te nemen aan de beta.
Nu twee weken verder heb ik nog steeds niet het genoegen gehad om maar één seconde voet op mijn relto te zetten.
Ik lees op dit forum alleen maar berichten die zeer mild zijn in hun ervaringen.
Ik ben zeer teleurgesteld in het feit dat Cyan niet bij machte is om een fatsoenlijke online -game neer te zetten.
Als ik kijk naar andere online-games zoals : Second life, MxO , Guildwars en Runescape ( deze heeft de grafische kwaliteiten van een doperwt),daar lopen honderden zo niet duizenden mensen op rond zonder dat dit enige probleem geeft.
Daar komt nog bij dat voor Guildwars alleen de aanschaf moet worden betaald en dat Runescape helemaal noppes kost.
Met andere woorden : Als de kwaliteit van spelen niet zal veranderen en blijft zoals het geweest is zal deze herstart geen lang leven beschoren zijn

Kortom ik hoop dat Cyan zijn beloftes waar kan maken........maar ik heb er een hard hoofd in.......

Met Groet,
BAROX

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 4:28 pm 
Obduction Backer

BAROX wrote:
Het is voor mij nu haast twee weken geleden dat ik een uitnodiging kreeg om deel te nemen aan de beta.
Nu twee weken verder heb ik nog steeds niet het genoegen gehad om maar één seconde voet op mijn relto te zetten.

:wink:
Dat klopt!
Met jouw nog 1500 anderen, die nog niet of nauwelijks het genoegen hebben gehad om zijn/haar Relto te bezoeken.
De verwachting is dat vannacht onze tijd de server dan eindelijk weer de lucht in gaat.
De problemen die er waren schijnen opgelost te zijn en als de berichten ons niet bedriegen moeten we op een zeer snelle server terecht komen.
Ik kijk vol verwachting daar naar uit en dan heb ik er ook alle vertrouwen in dat de liefhebbers van Myst Online: Uru Live een mooie tijd tegemoet gaan.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 4:51 pm 

BAROX wrote:
Ik lees op dit forum alleen maar berichten die zeer mild zijn in hun ervaringen.
Ik ben zeer teleurgesteld in het feit dat Cyan niet bij machte is om een fatsoenlijke online -game neer te zetten.
...

Sorry de toon, maar welk gedeelte van de definitie van BETA ken je niet? beta is niet om jou gratis het spel te laten spelen, maar is om de fouten uit het programma te halen voordat het op de markt komt. Al de andere spellen die jij noemt zijn eenzelfde traject doorgegaan, waarbij er eerst weinig tot geen gameplay mogelijk was door de opstartproblemen. Zo loopt de ontwikkelingscyclus van een mmorpg nou eenmaal, die kan je niet testen met 4 spelers. Je helpt de developers het spel bug-vrij maken, in ruil daarvoor krijg je voortijdig het spel te zien. Als je gewoon een lekker potje wilt rpg-en kan je runescape spelen, als je bugs wilt zoeken kan je met de beta meedoen.

Verder heb je vermoedelijk ook nog wat verkeerds gedaan, voor de migratie naar de Gametap servers (afgelopen weekend) was de beta gewoon te spelen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 5:09 pm 
Obduction Backer

Quote:
:( :shock:

C'est le ton qui fait la musique :!:
Zoals de vorige posters ook al opmerkten: Het is nog steeds een gesloten beta, met alle risico's en ongemakken van dien. We hebben bovendien te maken met een kleine cast van Cyan medewerkers, die nu bezig zijn met een hele grote change op de infra die ingepast moet worden in de infrstructuur van de provider en zich daarbij ongetwijfeld nu een slag in de ronde werken. meestal bij een crisis situatie zoals deze. Maar is is en blijft nog steeds een beta.

Het zit ze bij deze grote omschakelijng helaas nu echt tegen dat is waar. Maar het zal allemaal best in orde komen. Geduld in in deze een schone zaak nog steeds :!: :roll: :lol:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 5:22 pm 

BAROX wrote:
Kortom ik hoop dat Cyan zijn beloftes waar kan maken........maar ik heb er een hard hoofd in.......

Zo sprak de ongeduldige. :lol:
Het is nog maar iets meer dan een jaar geleden dat het leek dat Cyan's laatste dagen waren gesleten. Met enige pijn en moeite zijn ze uit het as herrezen met een gehalveerde staf.
Er is een nieuwe richting ingeslagen en met behulp van een nieuwe financier is er een beter URUlive neergezet. Sinds augustus zijn een aantal hier als betaspeler al aanwezig en weten we dat er door Cyan hard aangewerkt wordt om een uniek product neer te zetten. Beter dan het URU live wat live ging 3 jaar geleden.
Nu wordt er een vrij ingrijpende server verhuizing gedaan en dat loopt wat tegenslag op. Dit geeft een extra druk op Cyan en het heeft geen zin de druk nog hoger op te voeren door ontevreden te mokken.
Ook URUlive is in principe gratis. Je hebt zelfs geen initiele kosten. Het spel is gratis te downloaden. Wil je echter het D'ni universum verder ontdekken als enkel de hood en de stad dan zul je met een relatief lage bijdrage moeten meebetalen aan de uitbreiding.
Het gratis beschikbaar stellen van UntilURU en sinds het begin van dit jaar de server D'Mala is ook redelijk uniek.
Al met al verdient Cyan in deze respect (weinig spelontwikkelaars hebben zoveel voor hun fans gedaan) en vertrouwen.
En wat is 10 dagen downtime nu in vergelijk dat we bijna 3 jaar geleden dachten dat er helemaal geen URUlive meer kwam.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 5:50 pm 

BAROX wrote:
Als ik kijk naar andere online-games zoals : Second life, MxO , Guildwars en Runescape daar lopen honderden zo niet duizenden mensen op rond zonder dat dit enige probleem geeft.
Daar komt nog bij dat voor Guildwars alleen de aanschaf moet worden betaald en dat Runescape helemaal noppes kost.

Met Groet,
BAROX

Nou ...nou Barox :shock:
Allereerst wil ik opmerken dat je in die 2 weken wel al had kunnen spelen, is iets wat jij zelft hebt nagelaten :P
En zo te lezen ben jij een compleet andere richting ingeslagen 8) (gezien de games in je post) . Cyan verplicht NIEMAND om beta te spelen, dat heb jijzelf in de hand :lol:
En wat je laatste zin betreft, ikzelf heb er alle vertrouwen in :D dat Cyan zijn belofte nakomt :lol:

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC