It is currently Sat Nov 28, 2020 8:05 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 12:39 pm 

Ja Indy, je kan er ook gewoon naar toe lopen, maar ook dan ging het mis. Die eigenwijze avatar springt/loopt er gewoon steeds naast.

Scorpio

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:00 pm 
Obduction Backer

Scorpio wrote:
Ja Indy, je kan er ook gewoon naar toe lopen, maar ook dan ging het mis. Die eigenwijze avatar springt/loopt er gewoon steeds naast.

Ok, maar je kan die plank ook helemaal overslaan en gewoon in 1 keer vanaf de overkant springen. Dus vanaf het richeltje precies tegenover de trap (gebroken brug) aan de overkant. Dat gaat ook nog eens sneller.

Het blijft natuurljk wel een bug dat je niet vanaf de plank erheen kan lopen. Ik zal het ook eens proberen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:27 pm 

Volgende BUG??????

Ik ben in Gareeshen moet naar de "electriciteits kamer" toe. Ik spring in de kamer en gelijk ben ik weer terug in de gang waar ik dit alles gestart ben, maar zonder avatar. Ik kan ook niets meer doen.

Ga maar terug naar Relto in de hoop dat het nog lukt.

Kan er op geen enkele manier via de sprong bijkomen. Elke keer als ik het probeer, kom ik of zonder avator te zitten of ik kom op Relto terecht.

Scorpio

Last edited by Scorpio on Tue Nov 28, 2006 7:06 pm, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 7:04 pm 

Quote:
vanmiddag ging het geweldig, nu is de oproep om de max te testen blijkbaar goed aangekomen, want het linken gaat weer gezellig langzaam.

Komt dat dan alleen doordat er zoveel mensen in zijn.
Ik zag net dat er maar 5 mensen in mijn KI staan als aanwezig, maar mijn link naar Teledahn duurde maar liefst 1 uur.
Zit heel braaf naar een zwart scherm te kijken met een leuk paars rondje kan dit nu echt niet iets sneller?
Het valt mij op dat als je ergens al geweest bent het linken erg snel kan gaan, maar als je voor het eerst ergens komt dan duurt het wel heel heel heel erg lang.

Zou hier nog verbetering in komen

Scorpio

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 7:11 pm 

Scorpio wrote:
Quote:
Het valt mij op dat als je ergens al geweest bent het linken erg snel kan gaan, maar als je voor het eerst ergens komt dan duurt het wel heel heel heel erg lang.
Zou hier nog verbetering in komen

De eerste keer dat je naar een age gaat, wordt het bestand van die age gedownloaded en geinstalleerd. :). De tweede keer dat je linked gaat de link dus sneller.

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC