It is currently Sat Nov 28, 2020 8:58 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 6:31 pm 

Nou ik had het wel 25x ofzo geprobeerd, maar het bleef denied, toen maar opgegeven. Het is nu natuurlijk veelste druk nu alle amerikanen ook wakker zijn, maar hopelijk lost Cyan dit probleem dan ook snel op dat er meer mensen inkunnen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 6:44 pm 

Het gaat inderdaad moeizamer.
En ja, de Amerikanen hebben vrij momenteel. (Thanksgiving day) Dus die zullen nu ook driftig op log in drukken :lol:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 7:35 pm 
Obduction Backer

Zelfde ervaring.
:x
Wellicht lukt het op een tijstip wanneer ze in de USA gewoonlijk gaan slapen.
:roll:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 7:37 pm 
Obduction Backer

Ja en Cyan schijnt vandaag ook nog vrij te hebben.
En sommige maken er een lang weekend van.
Stug blijven door drukken.
Positief denken! :wink:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 8:36 pm 
Obduction Backer

Mooi dat die servers het weer doen maar het is me niet gelukt om erin te komen. Ik word knetter van die KNetErrLoginDenied :(

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 9:32 pm 

Gewoon blijven proberen, ik ben er al twee keer in gekomen (nu ghareeshen aant downloaden) helaas crashte de client toen ik m'n geluid instelde. Nu weer binnen gelukkig...

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 9:44 pm 
Obduction Backer

:)
Ja die Amerikanen zullen toch ook een keer hun kalkoen moeten opeten.
En is Thanksgiving geen familiefeest? Gezellig samen MO spelen!
(zie het al voor me: boze vrouw, wachtend met de kalkoen en pa moet toch ff kijken in die andere age, kinderen op de achtergrond schreeuwen: Pappie kom nu toch!)
Ja doe dat maar, ga maar uitgebreid lekker eten, dan kunnen wij er ook ff op! :P

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 10:14 pm 

Heb inmiddels al twee keer het geluk gehad binnen te komen. Beide keren binnen de 10 minuten. Gewoon continue doorclicken login en ok (wanneer acces denied verschijnt).

Lijkt alsof alles lekker soepel loopt. De downloads gaan snel ( bij 8 Mb netwerksnelheid).

Heb inmiddels de Cleft zonder problemen (en superjump) gedaan. En ook al alle Ages gedownload.

Verbeeld ik het mij of ziet alles er weer wat helderder uit? Of heb ik het gamma iets lichter gemaakt dit keer?

De ferry Terminal ook al weer bezocht, met relatief weinig mensen (8-10). Hier loopt alles ook nog steeds veel soepeler, dan in de prologue, maar telkens als er een nieuwe speler n=binnenkomt blijft de 'lag' optreden.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 11:06 pm 
Obduction Backer

die superjump in de cleft kwam ik idd ook tegen (en ik had er nog niks over gelezen, tot nu toe),
hoe zit dat, gaat Cyan daar nog een keer iets aan doen, of laten ze die er lekker inzitten? (ik neem aan dat daar al wel tickets voor ingeleverd zijn?)

zodra ik m'n KI heb, laat ik hem jullie weten :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 11:07 pm 

Inloggen ging hier vanavond redelijk snel.
Misschien had ik geluk en zaten alle amerikanen aan de kalkoen.
The Cleft geen probleem.
Gahreesen ging ook vlot.
Ferry terminal, weining spelers.

Kreeg problemen toen ik extra programma's op de achtergrond ging draaien. Maar zal aan mijn systeem liggen <kon het niet laten om ook dat even te proberen>.

Morgen weer een dag.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 7:50 am 

Nu vanochtend probeer ik het weer, (voordat ik weg moet). Ik kom nog niet erg ver, maar het is anders dan gisterenavond. Het scherm geeft nu Logging in to Myst Online, Please wait, maar vervolgens krijg ik nu een KNetErrTimeOut.

:( Cyan and Gametap, zo redden jullie het niet, als de beta afgelopen is. :(

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 8:59 am 

al met al moet ik zeggen dat Uru redelijk lekker loopt hier.
Ik heb gisteren zonder moeite bijna het hele spel uitgespeeld en ben maar wijnig storende dingen tegen gekomen, alleen die laadtijden voor het updaten lol

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 10:05 am 
Obduction Backer

Ik kon wel inloggen gisteravond, maar mijn ervaringen zijn tot nog toe negatief. Ik kon niet eens naar de cleft linken. Mijn avatar bleef een kwartier lang aan het boek vastgeplakt zitten en toen heb ik maar met alt+F4 het programma beeindigd.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 11:06 am 

D'Lanor wrote:
Ik kon wel inloggen gisteravond, maar mijn ervaringen zijn tot nog toe negatief.

Ik sluit me bij deze conclusie aan. Na een middag intensief bezig geweest te zijn heb ik niet kunnen ervaren dat de server een verbetering in snelheid geeft. De ping naar de server is ook vrij hoog. 145 ms.
Als ik het vergelijk met de server Atrus voor de "clerical error" is de prestatie van deze server nog ver beneden het gewenste peil.
Ook ik wordt geconfronteerd met een vrij langdurig stilstaand beeld, voordat de eigenlijke link begint. Dit terwijl de bezetting van de server toch gering mag worden genoemd.
Ik neem aan dat dit nog aanpassingsproblemen zijn in de software en dat men dit nog moet stroomlijnen. Maar ik maak me inmiddels wel zorgen over de tijdspan die men heeft om voor de releasedatum van voor de kerst dit te verbeteren.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 11:47 am 
Obduction Backer

Vanacht een aantal uren kunnen spelen :D . Cleft Teledahn en grootste deel Gahreesen gespeelt zonder echte problemen. Op een panic link na toen ik in Gahreesen in de lucht bleef zitten/spartelen omdat ik een pion omver liep.

Voor mij gevoel ging alles hier wel degelijk sneller en soepeler dan eerst. Ages downloaden duurde in ieder geval korter. Verder heb ik niet meer continu black ages. Maar 1 black age gezien dat was rond een uur of 4.
Waarschijnlijk omdat de server er uit klapte want sinds die tijd krijg ik (en vele andere met mij) alleen nog maar kNetErrTimeout...

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC