It is currently Sat Nov 28, 2020 8:36 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 2:06 pm 
Obduction Backer

:)
Diegene die het spel hebben uitgespeeld, ontdekken op hun relto een viertal draaiende schijven.
Ik heb vol bewondering hier naar zitten kijken wat deze schijven zouden kunnen betekenen.
Er staan tekens op, die ik ergens anders al eens eerder gezien heb.
Iemand een idee hierover?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: draaiende schijven
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 12:33 pm 

Hi Veralun,
Zijn dit niet de schijfdelen bij de totempalen als je deze palen hebt terug gebracht en de cirkel wordt gesloten? Wat je er mee moet, ik laat me maar verrassen.
Zo als je weet ben ik hier gloednieuw en weet niet hoe het spel te vervolgen in Bevin bij de strandbal kan ik niets de Ferry Terminal idem dito. Heb je misschien een hint om verder te kunnen spelen. Bij ABM vind je nog b.v. Barostenen om ergens naar toe te linken maar hier totaal niets. Alleen de boeken Nexus en Gahreesen.

Als ik wat dan ook niet goed doe volgens de regeltjes wil je me dan erop attenderen daar leer ik van.
groetjes Snuffelaar (Willie )

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 12:40 pm 
Obduction Backer

Daar zijn ook geen puzzels te vinden. De Ferry is een onderdeel van Ae'gura, de eewenoude stad der D'ni... hier kun je dus ook veel anderen ontmoeten. Er zijn nu gedeeltes afgesloten, maar dat is tijdelijk.
Verhaalgewijs zal de DRC dan nieuwe plekken in de stad openen, nadat ze die hebben gerestaureerd. ;)

De Bevin is een buurt... een plek voor je buurtleden om een spelletje te spelen, te praten, enz. Later krijgt ook elke buurt een eigen Tuin age om naar toe te gaan.
Er zijn meerdere van die buurten, die staan allemaal in de Nexus geregistreerd. Je kunt ook zelf een buurt aanmaken.

Veel informatie over deze dingen is te vinden in het boekje in het klaslokaal in Bevin.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 1:25 pm 
Obduction Backer

Veralun wrote:
Diegene die het spel hebben uitgespeeld, ontdekken op hun relto een viertal draaiende schijven.

Wil ik het spel ooit uitspelen dan zal toch iemand een keer het licht aan moeten doen in mijn Bahro grot. In het donker kan ik die totems toch echt niet vinden :(

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 1:38 pm 

D'Lanor wrote:
Wil ik het spel ooit uitspelen dan zal toch iemand een keer het licht aan moeten doen in mijn Bahro grot. In het donker kan ik die totems toch echt niet vinden :(

Dit ben ik in het begin ook tegengekomen. Het vreemde was dat een derde keer inloggen het BSOD ophief en ik verder kon.
Ik heb trouwens vijf schijven. :lol: (of moet ik zeggen 3 helen en 2 halven) Een leuk tipje van de sluier opgelicht van wat gaat komen.
Geen idee nog wat dat zal zijn. :wink:

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 1:48 pm 
Obduction Backer

D'Lanor wrote:
Veralun wrote:

Ik heb precies hetzelfde... ik kan ze nu niet terugbrengen... :(

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 4:47 pm 
Obduction Backer

Ik heb die schijven nog eens goed bekeken.
De'"dubbele" heeft 2 spiralen die rechtsom gedraaid zijn, 2 "hele" schijven hebben ieder 1 spiraal die ook rechtsom gedraaid zijn terwijl 1 schijf een spiraal heeft welke linksom gedraaid is.
4 spiralen met een betekenis van inkeer, verdieping en 1 spiraal met betekenis: onderzoeken.
Het viel me ook op dat de tekens bovenop de schijven bij sommige in spiegelbeeld staan.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 10:44 am 

Over wat nieuws gesproken: Alweer in Baron's Office geweest? Hij is al helemaal in de kerstsfeer...

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 11:49 am 
Obduction Backer

Inmiddels is het weer licht in mijn Bahro grot. Ik heb nu ook die schijven. Ben benieuwd of er nog iets mee gebeurt als ik de totems terugbreng.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:10 pm 

Wat mij vandaag voor het eerst opviel in de cleft, na het uitspelen van het spel in de regen, is dit:

foto

Was dit er al en zie ik het voor het eerst of is het echt nieuw?

Last edited by rhodes54 on Tue Nov 28, 2006 4:52 pm, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:31 pm 
Obduction Backer

rhodes54 wrote:
Wat mij vandaag voor het eerst opviel in de cleft, na het uitspelen van het spel in de regen, is dit:

Was dit er al en zie ik het voor het eerst of is het echt nieuw?

Dat is de Zandoni. In vorige Uru versies kon je er zelfs in rijden. Maar dan moest je wel een aantal hele lastige opdrachten vervullen. Er is vast nog wel iets over te vinden op de Uru Obsession forums.

Misschien is het zelfs nog wel mogelijk om er op dezelfde manier te komen in Uru Live.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:43 pm 

Daar heb ik inderdaad foto's van gezien ja. Wellicht komt hij nog een keer terug in het spel, verder geloof ik het wel. :-)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:47 pm 
Obduction Backer

D'Lanor wrote:
Dat is de Zandoni. In vorige Uru versies kon je er zelfs in rijden. Maar dan moest je wel een aantal hele lastige opdrachten vervullen. Er is vast nog wel iets over te vinden op de Uru Obsession forums.

Misschien is het zelfs nog wel mogelijk om er op dezelfde manier te komen in Uru Live.

Hier kan je het ook lezen:
http://forums.guildofgreeters.com/index.php?s=&showtopic=8476&view=findpost&p=127471

http://forums.guildofgreeters.com/index.php?s=&showtopic=4952&view=findpost&p=64927

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 3:14 pm 
Obduction Backer

Quote:
Image
Url foto verwijderd.
Afbeeldingen van Uru Live alleen toegestaan via FTP server van Cyan.

Nu natuurlijk nog wel die foto daadwerkelijk verwijderen van waar die stond anders ben je nog steeds in overtreding van de NDA.

Edit: Misschien een suggestie om die foto links niet weg te modereren. Dan kun je tenminste nog controleren of ze later echt zijn verwijderd. Dat wij ze hier zien is toch juist niet erg?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 3:33 pm 
Obduction Backer

D'Lanor wrote:
Misschien een suggestie om die foto links niet weg te modereren. Dan kun je tenminste nog controleren of ze later echt zijn verwijderd. Dat wij ze hier zien is toch juist niet erg?

Normaal doe ik dit ook niet. Als iemand al een map aangemaakt heeft in de FTP van Cyan maak ik via een PM er op attent dat die foto daar moet staan. Rhodes heeft nog niks aangemaakt, dus heb ik de link opgeslagen en verwijderd van het forum. Hij kan een map aanmaken en daar de foto uploaden.
Cyan heeft heel duidelijke regels hierover: http://www.mystonline.com/forums/viewtopic.php?t=902

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC