It is currently Sat Nov 28, 2020 8:58 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Ae'gura
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 7:07 pm 

Hi Erik,
Je antwoord gelezen maar hoe kom ik Ae'gura binnen?
Ik loop/ren/spring me stuk tegen alleen maar afzettingshekken en pionnen boven aan de trappen bij de grote boom.
Snuffelaar

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Ae'gura
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 7:20 pm 

Snuffelaar wrote:
Hi Erik,
Je antwoord gelezen maar hoe kom ik Ae'gura binnen?
Ik loop/ren/spring me stuk tegen alleen maar afzettingshekken en pionnen boven aan de trappen bij de grote boom.
Snuffelaar

De stad is momenteel deels afgesloten. Je kunt enkel naar de ferry terminal. Of dit de aanvangstand is voor het spel wat komt.? :roll:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Ae'gura to D'ni
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 7:51 pm 

Hi Geert,
Ik ben blij met de antwoorden die ik krijg ook al zijn mijn vragen misschien dom. Maar ik zeg maar zo " Er zijn geen domme vragen het is dom om niet te vragen".
Is het niet zo dat je het spel gewoon vervolgd met To D'ni en uiteindelijk die GZM's moet zoeken? Wat daarna komt maakt mij wel nieuwsgierig.
Snuffelaar

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 7:59 pm 

Vragen zijn nooit dom, antwoorden soms wel :lol:
URUlive zal elementen van to D'ni meekrijgen, vast en zeker.
Momenteel zie je ook geen link naar Great Zero. Dit zal wel op een andere manier worden gepresenteerd en ook het zoeken naar de GZM markers. Ik wil niet teveel van het spel verraden. (bepaalde delen hebben veel weg van de manier van spelen van het oude URUlive) :wink:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 8:11 pm 

Helaas kon ik (URUlive) toen niet spelen met een gewoon modem. Het was stilstaan of hangen in de lucht bij het maken van een sprong. Maar hier gaat het vrij soepel alleen de vraag is wat gebeurt er later als er een paar duizend mensen tegelijk proberen in te loggen. Zou het dan ook soepel blijven gaan?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 6:37 am 
Obduction Backer

Ik heb het idee dat ze momenteel opzettelijk graag zo veel mogelijk spelers in de nu beperkt opengestelde stads segmenten (Ferry, Kahlo bar & grand Stairs) willen hebben, om daar mee een goede stresstest te kunnen doen. Tot dusverre heb ik tenminste in de nu in deze build weer afgesloten delen van de stad nog niet veel nieuwe dingen kunnen ontdekken.
Maar wat niet is.. kan natuurlijk nog komen. :lol:
Het doet me inderdaad ook sterk denken aan de eerste stadia van de beta destijds. Toen probeerde ook iedereen de barierres bovenaan de trap etc. toch te slechten, of werden op een gegeven moment alle balconntjes gepromoveerd to hangplekken, omdat de rest van de stad wegens een vaag incident met een DRC explorer (Phil) dagenlang was afgesloten. :shock:

Last edited by JanB on Fri Dec 01, 2006 5:14 am, edited 1 time in total.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 1:09 pm 

Je kan via een super jump op het dak waar de kratten staan in de stad proberen te komen.
Loop hard tegen de krat met de olielamp aan, spring niet!! En als je geluk hebt, trigger je een super jump. Waar je terechtkomt is altijd de vraag.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 1:37 pm 
Obduction Backer

Snuffelaar wrote:
alleen de vraag is wat gebeurt er later als er een paar duizend mensen tegelijk proberen in te loggen. Zou het dan ook soepel blijven gaan?

:)
Daar hoopt Cyan de komende dagen achter te komen.
Het is de bedoeling van dit moment om zoveel mogelijk mensen tegelijkertijd op de server te krijgen.
Alleen dan kan Cyan er achter komen (en wij ook) of alles werkt hoe het zou moeten werken.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 10:32 pm 

Geert wrote:

Dit klinkt een beetje als "Warcraft is een C&C kloon". Het is natuurlijk andersom... ;)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 10:48 pm 

Free Bird wrote:
Geert wrote:

Dit klinkt een beetje als "Warcraft is een C&C kloon". Het is natuurlijk andersom... ;)

Je hebt gelijk dat To D'ni, PotS en hoogst waarschijnlijk MYST V waren ontworpen om deel uit te maken van URU-live. :wink:
Door het vroegtijdig einde van de eerste URU-live is het gevolg, dat we het nu in omgekeerde volgorde te zien krijgen. Dit zegt natuurlijk nog niets hoe het in de komende URUlive wordt ingepast. (als het ingepast wordt. :wink: )

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 10:57 pm 

Ik denk dat de lag nog wel verder zal verminderen. Uit mijn ervaringen in ander online games weet ik dat het nooit helemaal lag-vrij zal zijn. En daarin is het ook zo, dat, wanneer je veel spelers bij elkaar krijgt er lag ontstaat. Dat was zo in Mos Eisley (de startstad in Star Wars Galaxies) en in Guild Wars (bijvoorbeeld in Lion's Arch).

En daar zie je ook zelden 100+ spelers bij elkaar, zoals gisteravond op de Ferry Terminal docks.

En wees nu eerlijk, wanneer er tussen de 25 en 35 mensen zijn op de docks, dan is de login-lag het enige, dat eigenlijk nog merkbaar is en dat ook steeds minder.

We komen er wel deze maand :wink:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 5:24 am 
Obduction Backer

Ik kon in ieder geval in de stress test periode de stad helemaal niet meer inkomen. :? :cry:
Destijds was het aantal beparkt op 20 en zat iedereen in de Nexus te wachten op een open plek. :x
Nu met 30-40 spelers in de stad valt het in ieder geval nog best mee met de lag. En die spelers zijn momenteel geconcentreerd op de paar segementen die nu open zijn. Ik denk ook dat er altijd wel enige lag zal blijven, met name op de hangplekken.
Nadeel van Aegura is ook dat het nog steeds een relatief groot model is, al zie ik , dacht ik, niet meer van alle balconnetjes de koppeling in mijn KI. Die hebben ze wellicht nu gesepareerd opgenon?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 8:40 am 
Obduction Backer

Hoe KanDat wrote:
En daar zie je ook zelden 100+ spelers bij elkaar, zoals gisteravond op de Ferry Terminal docks.

De laatste tijd ben ik een paar keer in Second life geweest en daar zijn regelmatig > 9000 mensen online (niet allemaal bij elkaar) . Ik geloof ook dat matrix online behoorlijk wat mensen aan kan. 100 is dus niet echt veel. Maar ik geloof zeker dat het snel beter gaat worden. Het zal wel moeten anders is het deze keer echt afgelopen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 10:33 am 
Obduction Backer

JanB wrote:
Nadeel van Aegura is ook dat het nog steeds een relatief groot model is, al zie ik , dacht ik, niet meer van alle balconnetjes de koppeling in mijn KI. Die hebben ze wellicht nu gesepareerd opgenon?
Daar lijkt het (helaas) wel op: in je KI kun je vanaf die balkonnetjes in ieder geval niet zien wie er in Aegura online is. Ik heb nog geen zicht gehad op dat deel wat nu bereikbaar is, dus mensen echt rond zien lopen, weet niet of dat kan.

In Bevin daarentegen kan dit allemaal wel vanaf de balkonnetjes. (al heb ik nog niet uitgevonden in welke Bevin je terecht komt, als je daar naar toe linkt)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 5:53 pm 
Obduction Backer

jenierim wrote:
In Bevin daarentegen kan dit allemaal wel vanaf de balkonnetjes. (al heb ik nog niet uitgevonden in welke Bevin je terecht komt, als je daar naar toe linkt)

In je eigen Bevin gewoon. ;) Als je van buurt verandert, moet je daarom de links naar de balkonnetjes altijd opnieuw ophalen.

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC