It is currently Sat Nov 28, 2020 8:07 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 8:45 pm 
Obduction Backer

Post namens Randomos:

Hallo allemaal,
Er gebeuren deze week veel opwindende zaken rond Myst Online: Uru Live. Daarom willen we graag enkele belangrijke ontwikkelingen met jullie delen en hopelijk worden dingen hierdoor wat duidelijker. Dit na aanleidingen van de vele berichten op de forums.
Zoals bekend, dit spel is een spel in ontwikkeling, zodat dingen constant veranderen.

1) Wat is de huidige status van de Beta?
Op 18 december zal de huidige Beta fase beeindigen en zal er hopelijk voor de laatste keer een vaultwipe zijn. Op 20 december zal de laatste fase van Beta van start gaan. In deze fase zal de Live "Preview" story van start gaan. In het verhaal zullen de bekende karakters optreden en zullen ook een paar nieuwe personen geintroduceerd worden.
Houdt er rekening mee dat deze "Preview" verhaallijn nog steeds een onderdeel is van de Beta en dat dit niet de feitelijke launch is. De echte launch zal ergens aan het begin van het nieuwe jaar 2007 zijn. De "Preview" verhaallijn geeft ons de gelegenheid om een paar nieuwe spelelementen te testen en te optimaliseren zodat wanneer de launch er is de nieuwe spelers in een "echt" spel terecht komen.

2) Wie zullen er deelnemen aan de volgende Beta fase?
Iedereen die op dit moment in het Beta programma zit, hetzij via Gametap of via de standalone versie, zal kunnen deelnemen aan de volgende fase van Beta.
Ter herinnering: spelers in de volgende landen hebben die mogelijkheid: Australie, Canada, Denemarken,Finland, Frankrijk, Duitsland, Italie,Nederland, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Spanje, Zweden, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.
Wanneer je in een van deze landen woont en geinteresseerd bent in deelname aan deze Beta, hou dan de website: (www.gametap.com/mystonline) en de forums in de gaten. Hierin zullen we in de toekomst de oproepen doen voor meer Beta testers.

3) Zullen de internationals kunnen deelnemen aan het uiteindelijke spel?
Het is van het begin af de bedoeling geweest om zoveel mogelijk spelers toegang te bieden tot het spel.
Helaas moeten alle benodigde handelingen betreffende belastingen, operationele problemen en wettelijke obstakels van land tot land bekeken en geregeld worden.
Dat is een moeilijk en tijdrovend proces. Wij gaan er van uit dat de veertien landen die nu in Beta kunnen ook aanwezig kunnen zijn bij de launch. Wij werken eraan om ook die landen die nu nog niet bij de veertien horen om het voor de launch in orde te krijgen dat ze ook deel kunnen nemen.
Hiervan zullen we jullie op de hoogte houden.
Om de extra kosten zoals administratiekosten, BTW etc.die deze opzet met zich meebrengt te compenseren, zal de maandelijkse prijs voor de groep mensen uit de veertien landen $ 12,95 bedragen. Dit betreft dan het standalone spel.
Als GameTap eenmaal uitbreidt naar de rest van de wereld zal Myst Online worden aangeboden als deel van het totale spelpakket van GameTap.
Ik hoop dat deze antwoorden de vragen zal beantwoorden en we zullen binnenkort een Town Hall meeting organiseren om je daarin de gelegenheid te geven om vragen te stellen.

Bedankt en we kunnen niet wachten totdat we jullie in de Cavern zien.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 3:24 pm 

er staat dat iedereen die nu in Closed beta zit kan meedoen terwijl greydragon schrijft:

We are beginning our selection process for the Rehearsal server at this time. Since there are a limited number of seats available we will be selecting candidates based on number of bugs opened and community involvement. We will send invitations in the coming days for those that are selected. Look for emails coming soon!

Ik raak nu lichtelijk in paniek aangezien ik maar 41 posts heb gedaan, en maar 14 bugs heb ge report over hele beta fase gedoe. betekent dit dat ik er gewoon niet bij zal komen??

-Rogier

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 3:46 pm 
Obduction Backer

Chad Shaw, ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt. De nieuwe fase die nu van start gaat is de Open Beta. Hieraan kunnen alle spelers die nu al in de beta spelen en mensen die 99cent aan gametap doneren meespelen. Dit staat los met de post van GD die jij aanhaalt. Grey Dragon heeft het over de beta server die vanaf de Launch online zal zijn. Op die server word door een zeer beperkt groepje de nieuwe ages getest totdat ze online gaan.

denk ik.

ps. ik vind trouwens 12.50 wel veel, valt me vies tegen, ik ga dr nog maar eens goed over nadenken.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 4:01 pm 
Obduction Backer

Zoals Thomvis al zei kan iedereen die nu toegang hebben tot het spel, ook op 20 december weer verder spelen. Je kunt dan weer inloggen met je al aangemaakte account.
Waar GreyDragon over sprak is de Rehearsel, een soort generale repetitie voor nieuw uit te brengen content.
Hiervoor wordt een beperkte groep uitgenodigd om dit te testen. Cyan kijkt bij deze groep naar de betrokkenheid in de community en de waarde van de ingebrachte tickets. Cyan wil er zo zeker van zijn dat die groep testers in de Rehearsel ook werkelijk de meest geschikte mensen zullen zijn.
Opgeven hiervoor heeft geen zin. Diegene die geselecteerd zijn zullen een dezer dagen een uitnodiging ontvangen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 5:05 pm 

het wordt wel steeds mmoeilijker om er bij te blijven heh..
Ik bedoel, met mijn 256 ram geheugen kan ik niet de hele tijd tickets opsturen, mijn computer is te traag om iedere keer weer even uit het spel te glippen om een ticket te sturen.

Ik hoop dat er tenminste een paar nederlanders in de rehearsal komen.

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC