It is currently Sat Nov 28, 2020 8:31 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sluiting Beta forums
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 9:13 pm 
Obduction Backer

De Beta Forums zullen morgen gesloten worden.
Tevens zal er worden begonnen met de selectie voor testers voor de Rehearsal.

Quote:
“I'm glad to be with you, Samwise Gamgee, here at the end of all things”

This part of the journey has ended, but a new one has begun.

Tomorrow between 9AM and 12PM we will be closing and locking the Myst Online:Uru Live Closed Beta forums since the Rehearsal shard will be where the next set of beta testing will begin. All posts concerning the game should be directed to the open beta discussion forums.

We are beginning our selection process for the Rehearsal server at this time. Since there are a limited number of seats available we will be selecting candidates based on number of bugs opened and community involvement. We will send invitations in the coming days for those that are selected. Look for emails coming soon!

There should be no changes in the preview testing at this time. Please keep up the great work in helping us find those bugs! Thank you again for all your hard work!

See you in the Cavern,

GreyDragon and the Cyan Worlds, Inc. Team

orginele post: http://www.mystonline.com/forums/viewto ... 4306#74306

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 9:37 pm 

Begrijp ik hier nu uit dat als we in de open beta mee willen spelen, weer eerst een nieuwe e-mail moeten krijgen, voordat we er in mogen?
(niet dat ik voor 2 games tegelijkertijd en dan ook nog met de feestdagen echt veel tijd heb)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 9:52 pm 

Johan wrote:
Begrijp ik hier nu uit dat als we in de open beta mee willen spelen, weer eerst een nieuwe e-mail moeten krijgen, voordat we er in mogen?

Je gebruikersnaam en passwoord blijven hetzelfde. Je kunt vanaf de 20ste gewoon weer inloggen. Alleen je begint weer vanaf het begin :lol:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 11:01 pm 
Obduction Backer

Johan, voor zover ik heb begrepen: Rehearsal shard is een speciale server om de nieuw toe te voegen ages en features uit te proberen voordat ze in de eigenlijke UL worden ingevoegd. Deze server loopt parallel, gescheiden van de eigenlijke game server.
De nederlands beta testers kunnen gewoon in de huidige shard meegaan. Deze wordt nl van beta-shard de standaard gameshard.
Zoals Geert al zei, we kunnen de 20st (of de 21st denk ik eerder voor de meeste van ons) weer meedoen in preview.
De rehearsal-testers zijn degene die een nieuwe e-mail kunnen verwachten. Zij worden door Cyan uitgekozen op grond van hoe veel bug tickets ze hebben ingestuurd (dus hoe actief ze aan het testen zijn geweest) en hoe actief op een positieve manier ze in de Myst gemeenschap zijn.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 11:57 pm 

Vaarwel beta forum.
Het was opwindend om te zien hoe MYSTonline: URUlive weer tot leven werd gebracht en met welke "bugs" en andere moeilijkheden het te kampen had.
Het verheugt me dat het spel nu "live" gaat in een open beta fase en dat we URUlive weer mogen beleven zoals het bedoeld is.
Voor mij geen rehearsal testing, ik wil genieten van URUlive en ben dankbaar aan al degenen, die dit mogelijk hebben gemaakt. :D
Op naar de ontdekkingstocht van de wereld van D'ni, dit keer niet alleen, maar met velen die op deze reis meegaan. :D

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC