It is currently Mon Sep 21, 2020 5:03 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Une petite note
PostPosted: Mon Oct 15, 2007 7:51 pm 
Obduction Backer

Petite traduction express.

Quote:
First, I would like to say I am sorry for my silence (and Cyan’s). With the latest update and many other issues, let’s just say it’s been busy around here.

As many of you know the Season Finale, Exodus, is scheduled to start on Nov. 1. We needed to start the episode at this later date in order to fix some bugs that were found during rehearsal testing. Many of you are wondering about Season 2, we are still in discussion with Gametap about the 2008 Season.

Thanks for your continued support,

Ryan "Greydragon" Warzecha

Tout d'accord je voudrais m'excuser de mon silence (et de celui de Cyan). Entre la dernière update, et d'autre problèmes, disons qu'on a été très occupés.

Comme beaucoup d'entre vous le savent l'épisode de fin de saison, Exode, est prévus pour le premier novembre. Nous avons du décaler l'épisode, pour résoudre certains bugs trouvés pendant les tests sur rehearsal. Beaucoup d'entre vous se posent des questions au sujet de la saison 2, nous somme toujours en discutions avec gametap pour la saison de 2008.

Merci de votre support,

Ryan "Greydragon" Warzecha

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Une petite note
PostPosted: Thu Oct 18, 2007 1:08 am 

J'ai lu ton message le jour où tu l'as posté mais je n'ai guère eu le temps de répondre.
Merci pour cette traduction et merci à Greydragon de nous tenir informés même si ce ne sont pas forcément de bonnes nouvelles.
On comprend mieux les temps d'attente et on espère une issue favorable à ces démarches. 8)

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 

All times are UTC