It is currently Wed Oct 28, 2020 2:52 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: MORE via PayPal
PostPosted: Wed Aug 06, 2008 8:38 pm 
Obduction Backer

Volgens Chogon zullen de betalingen voor MORE via PayPal gaan:
http://www.mystonline.com/forums/viewto ... ht=#267574

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Aug 06, 2008 8:50 pm 
Obduction Backer

Chogon wrote:
And so far, it is looking like we will be using Paypal for the billing.

Het ziet er dus naar uit ... maar het is niet 100% zeker. Ik vind dat wel goed, ik vind Paypal wel fijn werken, zo heb je ook niet per se een credit card nodig. :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Aug 07, 2008 11:50 pm 

nou nou watr un niews het gaat meschien via paypal maar meschien ook niet... sjonge jonge het is weer komkomertijd hoorr...

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 08, 2008 11:36 am 

naja, we zijn in 't discussie gedeelte hier, dus als je nieuws zoekt, misschien niet hier proberen te vinden ;)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 09, 2008 1:33 am 

Er wordt anders wel verdacht veel nieuws gepost hier, meer in elk geval dan dat er discussies plaatsvinden. Zo bezien moeten ze deze hoek van het forum dus maar gewoon sluiten...

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 09, 2008 10:11 am 

Haha, da's waar, en wat is nieuws en wat is discussie, soms weet ik het ook niet meer, ik hou voor mezelf de GoMe rss feed aan als nieuws, en wat hier in de forums gebeurt als discussie.
Maar ik bemerk ook bij mezelf dat ik de (discussie)forums ook graag als nieuws zie, als t mij uitkomt (lekker consequent ja... niet, haha).

Paypal zou voor mij ook goed uitkomen, ik heb dan wel een creditcard, maar vind Paypal een fijne constructie. Ik moet nog steeds mn bank er aan vast koppelen, en dit berichtje herinnert me daar weer aan.
Is dat makkelijk trouwens dat koppelen bank/giro aan Paypal?

/wave FB! gaan we je weerzien in MORE? Ah, ik moet DMC binnenkort maar weer 'ns checken! (ben een beetje lui... maar hé! tis vacance in france! -voor mij-)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 09, 2008 12:28 pm 

Mja, ik zal er waarschijnlijk wel weer bij zijn, maar ik zal geen fanatiek speler worden in elk geval... Gewoon een keer per week of iets in die trant.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 10, 2008 11:09 pm 
Obduction Backer

VixBlu wrote:
Haha, da's waar, en wat is nieuws en wat is discussie

Inderdaad.
Je kunt nieuws maken over een discussie of discussieren over nieuws.
Als het niet hier is dan kan het wel ergens anders :wink:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:11 am 
Obduction Backer

Tja, een "probleem" is natuurlijk dat voldoende Engels kennen om gewoon mee te praten in de Engelse topics ... en dan om hier nóg een keer te gaan posten wat je van alles vindt doen de meesten natuurlijk niet, dus zo blijft dit forumgedeelte wat leeg. Toch is het denk ik wel belangrijk dat dit gedeelte er blijft, want er zijn altijd mensen met wat minder kennis van het Engels die het vast fijn zullen vinden als ze hier ook terecht kunnen.
Er zijn natuurlijk ook de andere Nederlandstalige fora, maar het is ook belangrijk om aanwezig te zijn op de officiële site, al is het maar voor de vorm, want nieuwelingen vinden misschien de andere fora niet één twee drie. Bovendien waren er aardig wat Nederlanders in Uru dus vind ik dat we dit plekje op het officiële forum ook wel verdienen. :P

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 10:44 am 
Obduction Backer

Erik wrote:
Bovendien waren er aardig wat Nederlanders in Uru dus vind ik dat we dit plekje op het officiële forum ook wel verdienen. :P

Dat heeft Cyan ook gezien en daarom blijven ondanks de geringe belangstelling op dit moment de internationale forums deel uitmaken van het hoofdforum.
Wanneer er behoefte is kan het internationale gedeelte zelfs worden uitgebreid.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 10:54 am 

Erik wrote:
Tja, een "probleem" is natuurlijk dat voldoende Engels kennen om gewoon mee te praten in de Engelse topics ... en dan om hier nóg een keer te gaan posten wat je van alles vindt doen de meesten natuurlijk niet, dus zo blijft dit forumgedeelte wat leeg. Toch is het denk ik wel belangrijk dat dit gedeelte er blijft, want er zijn altijd mensen met wat minder kennis van het Engels die het vast fijn zullen vinden als ze hier ook terecht kunnen.
Er zijn natuurlijk ook de andere Nederlandstalige fora, maar het is ook belangrijk om aanwezig te zijn op de officiële site, al is het maar voor de vorm, want nieuwelingen vinden misschien de andere fora niet één twee drie. Bovendien waren er aardig wat Nederlanders in Uru dus vind ik dat we dit plekje op het officiële forum ook wel verdienen. :P

Yep!
Zo heb ik laatst een nieuwe GoMe collega gekregen, ook Nederlander, had nog nooit van de Dutch Myst Community of MystFriends fora gehoord/gelezen (en dat hoeft ook helemaal niet, het verbaasde me alleen, maar dat ligt helemaal aan mij haha).
Ik ben erg blij met alle verschillende plekken (fora), maar het is voor nieuwkomers een moeras af en toe (een 'journey' op zich!), en dit gedeelte kan een lichtpuntje zijn!
De verschillende fora helpen mij bij de verschillende dingen die ik in Uru doe (voor mij een soort van structuur), voor de 'chat' en gezelligheid zit ik nu bij TMP (sinds ik me in There beweeg en aansluiting daar heb gevonden), GoMa forum (There gedeelte) voor de community-activiteiten in There (is ook een soort van maintainen, vind ik dan), en om mezelf eraan te herinneren dat ik ook eens een bijdrage 'moet' gaan leveren aan het testen van ages. GoMe forum voor mijn werk bij de messengers, en MOUL forum voor eh... van alles wat en vooral: hier komt nieuws/reacties van Cyan naar de community binnen. En dan vergeet ik vast nog een paar fora haha (waar is de tijd gebleven dat ik gewoon een speler was...., heerlijk rustig was dat, lol)
Maar dat heeft wel even geduurd hoor, voor ik wist waar ik moest/wilde zijn, en wat (onderwerpen, mensen) ik waar kan verwachten/vinden, en nog steeds zoekende, toch nog.... ;)
Maar nogmaals deze plek moet er absoluut zijn voor de Nederlandstaligen, en het is erg fijn dat veralun zo regelmatig de interessante dingen post, zodat het geen 'dood' spoor is, deze hoek.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 2:53 pm 

Erik wrote:
Tja, een "probleem" is natuurlijk dat voldoende Engels kennen om gewoon mee te praten in de Engelse topics ... en dan om hier nóg een keer te gaan posten wat je van alles vindt doen de meesten natuurlijk niet, dus zo blijft dit forumgedeelte wat leeg.

Waarmee meteen is aangetoond hoe nutteloos dit gedeelte is.
Erik wrote:
Toch is het denk ik wel belangrijk dat dit gedeelte er blijft, want er zijn altijd mensen met wat minder kennis van het Engels die het vast fijn zullen vinden als ze hier ook terecht kunnen.

Ik denk dat die mensen (zo ze er al zijn) zich toch af zouden vragen of ze niet heel veel informatie missen, gezien het grote verschil in aantal posts tussen dit gedeelte en het Engelstalige gedeelte.
Erik wrote:
Er zijn natuurlijk ook de andere Nederlandstalige fora, maar het is ook belangrijk om aanwezig te zijn op de officiële site

Nee.
Erik wrote:
al is het maar voor de vorm

Welke vorm?
Erik wrote:
want nieuwelingen vinden misschien de andere fora niet één twee drie.

Daar zijn de hyperlinks voor uitgevonden.
Erik wrote:
Bovendien waren er aardig wat Nederlanders in Uru dus vind ik dat we dit plekje op het officiële forum ook wel verdienen. :P

Ik vind dat de Nederlandse Myst/Uru gemeenschap (de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er voor Uru nog geen zelfstandige Nederlandse Myst gemeenschap was), maar ook de Duitse, Franse, Spaanse en Italiaanse gemeenschappen beter verdienen dan simpelweg gepasseerd te worden door Cyan. Deze taal-specifieke forumonderdelen zijn wat mij betreft echt een miskenning van het harde werk dat door de vele fans door heel Europa geleverd is en waar ook Cyan van profiteert. De feitelijke meerwaarde is nul maar het zorgt allemaal wel weer voor onnodige versplintering.

Akkoord, dit is een beetje oude koeien uit de sloot halen, maar het zit me al tijden dwars.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 3:57 pm 
Obduction Backer

Free Bird wrote:
Ik vind dat de Nederlandse Myst/Uru gemeenschap <<snip>> maar het zit me al tijden dwars.

Een interessant punt FreeBird.
Om wat duidelijkheid in de topics te houden heb ik een nieuwe topic gestart met een quote van jouw post:
Hoe Cyan met zijn eigen fans omgaat

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: MORE via PayPal
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 5:42 pm 

veralun wrote:
Volgens Chogon zullen de betalingen voor MORE via PayPal gaan:

Het enige dat met zekerheid vast staat is, dat Cyan de betalingen zal uitbesteden aan een derde.
Natuurlijk willen ze zorgen dat de firma die het gaat doen de meeste mogelijkheden biedt om de betalingen te regelen.
Om ook oude koeien uit de sloot te halen, het eerste bedrijf waar Cyan mee in zee ging was Kagi. Kiest men wederom daarvoor dan zal de 25 dollar ook zeker verhoogd worden voor ons met de BTW. (en oh ja Kagi heeft alle betaalmogelijkheden momenteel van cash tot creditcard).

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 22, 2008 3:42 pm 

zo zo dus ze bestede het uit, nou dan zal er wel het een en ander aan de streikstok blijven hangen he...

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC