It is currently Wed Oct 28, 2020 3:25 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 22, 2008 11:00 pm 

debbie wrote:
zo zo dus ze bestede het uit, nou dan zal er wel het een en ander aan de streikstok blijven hangen he...

debbie: hoe bedoel je? welke strijkstok en wat eh.. waar doel je op, of wie/wat? en wat doet het (voor/met) jou?
Is niet flauw bedoeld, maar je opmerking is niet erg concreet, hoeft ook niet (als je geen antwoorden/oplossingen/toenadering zoekt, en misschien alleen maar wilt reageren), maar toch....:
waar/ op welk onderdeel zou je daarover duidelijkheid willen? Waar ondervind je onduidelijk over het proces, en hoe kunnen we dit naar 't Nederlands voor je vertalen om inzicht daarin te kunnen geven? Aan wat/welk soort informatie heb je behoefte aan in dit NL-gedeelte van 't forum?

'We' heben nogal de neigiing om te proberen te vertalen en te discussieren, en soms draaft het door naar andere sentimenten, en kunnen nog al 'ns doordraven op dingen... ;)

Maar als je duidelijk kunt maken wat je zorgen zijn en wat je vragen zijn: ... er zijn 'n hoop mensen die graag kunnen/willen/proberen een antwoord te geven of een discussie te starten daarover (en dat kan leiden tot concrete acties/input/ideeen).

Dus kom maar! (met 'more'/meer)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 23, 2008 9:01 am 
Obduction Backer

Ik denk dat debbie bedoelt dat Cyan geld moet betalen aan Paypal, en dat de totale kosten voor ons dan weer duurder worden. Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik geloof niet dat Cyan iets kwijt zal zijn aan Paypal, of het moet echt heel weinig zijn.

Dat ze het uitbesteden is waarschijnlijk zelfs goedkoper, omdat als ze het zelf zouden doen, ze daarmee heel veel tijd kwijt zijn, en tijd is geld, dus dan zouden ze ons ook meer vragen waarschijnlijk. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat de kosten omhoog gaan vanwege het uitbesteden aan Paypal.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 29, 2008 11:43 am 

nou als je iets met paypal betaald moet je ook iets aan paypal zelf betale best wel veel vaak nog. waarom zou dat dan nu niet zo zijn hebben julie dat nagevraagd ofzo of heet cyan er iets voer gezegd?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 29, 2008 12:05 pm 
Obduction Backer

Als prive persoon is betalen via PayPal gratis.
Zie hier voor meer info.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 29, 2008 5:00 pm 

De laatste keer dat ik Paypal gebruikt heb was een kleine acht jaar geleden, toen moest ik geloof ik zo'n vijf dollar betalen (op een transactie van ruim honderd dollar, als ik het me goed herinner)... Het zal dus best zijn dat er het een en ander veranderd is, maar Paypal lijkt me toch zeker geen filantropische instelling... Op die website staat ook gewoon dat er kosten zijn voor betalingen. Bij wie die in rekening gebracht worden is niet relevant, linksom of rechtsom draai je er als klant toch wel weer voor op.

Dus het gebruik van de term gratis is hier een beetje misleidend.

Voor de rest denk ik dat dat gezeur over een strijkstok (want zo spel je dat) een beetje onzin is, gezien de extreem lage volume's (<1000) waar het hier om gaat. Dan ga je zoiets echt niet zelf doen. Zoals ik al ergens anders zei, Cyan moet doen waar ze goed in zijn. Het afhandelen van betalingen hoort daar niet bij. Of Paypal de beste keus is weet ik niet, en eerlijk gezegd boeit het me ook totaal niet. Zolang ik maar op een enigszins fatsoenlijke manier kan betalen vind ik het allemaal allang best.

En daar houd ik het maar bij, want er wordt hier alweer veel teveel oeverloos over gebabbeld... :roll:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 29, 2008 5:48 pm 
Obduction Backer

Free Bird wrote:

Dus het gebruik van de term gratis is hier een beetje misleidend.

Betalingen gedaan via PayPal door een prive persoon zijn gratis. Dus betalen in dit geval betalen via PayPal naar Cyan is zonder kosten.
Als er kosten mee zijn gemoeid zijn dat de kosten van een creditcard transfer of een bankoverschrijving.
Maar dat heeft niks met PayPal te maken, dat is een zaak van een goede bank uitkiezen.
Zelf doe ik al jaren zaken via PayPal en zoals al gezegd kosten die uiteindelijk betaald moeten worden zijn de kosten van een banktransfer.
Daar zitten verschillen in.
Nogmaals het betalen via PayPal is gratis.
Het zomaar roepen dat dit misleidend is, is verkeerd en kan leiden tot verwarring.
En dat is iets wat we hier moeten voorkomen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 31, 2008 8:02 pm 

Er zijn gewoon kosten verbonden aan het gebruik van PayPal door bedrijven. Om dat in te zien heb je geen hogere wiskunde nodig, kijk maar eens op het zakelijke gedeelte van hun site:
http://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_display-receiving-fees-outside
De tarieven voor betalingsverkeer tussen particulieren zijn natuurlijk niet van belang, tenslotte is Cyan een bedrijf en ontvangen zij het geld. Verder zijn er nog extra kosten verbonden aan internationale transacties.
Dus mja... Je begrijpt dat ik niet heel blij ben met allerlei beschuldigingen aan mijn adres op het moment dat ik gewoon de feiten wil laten zien. Dat is allemaal nergens voor nodig. Hopelijk is deze post dit keer wel mijn laatste in deze thread.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 31, 2008 8:33 pm 
Obduction Backer

Nogmaals zondere hogere wiskunde zijn betalingen via PayPal voor een prive persoon ( zoals straks voor alle mensen die een betaling willen doen voor MORE) gratis.
Dat er kosten zijn verbonden voor bedrijven doet hier totaat niet ter zake.
Immers wij als particulier zijn geen bedrijf en iets anders roepen kan leiden tot onduidelijkheid.
Voor More zullen wij 25$ per 6 maanden moeten betalen.
Dit bedrag is genoemd en er is op dit moment nog niks bekend of het voor internationals een ander bedrag zal zijn ivm BTW en andere kosten.
Zolang dat niet bekend is kan iedere speculatie tot onrust leiden.
Iets waar niemand op zit te wachten.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 31, 2008 9:02 pm 

Zucht...

Snap je het niet of wil je het niet snappen? Ik denk dat mijn posts en het punt dat ik wil maken duidelijk genoeg zijn en op geen enkele manier leiden tot "onrust" (wat een begripsinflatie trouwens). Ik sta achter mijn woorden en blijf daar dan ook bij.

Hier hou ik het bij, en dit keer definitief. Dit welles nietes gedoe heeft geen zin.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 31, 2008 9:33 pm 

veralun wrote:
Voor More zullen wij 25$ per 6 maanden moeten betalen.
Dit bedrag is genoemd en er is op dit moment nog niks bekend of het voor internationals een ander bedrag zal zijn ivm BTW en andere kosten.
Zolang dat niet bekend is kan iedere speculatie tot onrust leiden.
Iets waar niemand op zit te wachten.

Gewoon als herinnering.
De prijs van 25 dollar is niet zeker en is enkel een indicatie volgens de brief van Cyan. Het bedrag is enkel genoemd omdat men denkt hiermee de kosten te kunnen dekken. (dus ook die van Paypal). Er wordt zelfs nog bij gezegd dat er bijkomende kosten kunnen komen, zodra Cyan nieuwe dingen toevoegt..
brief van Cyan wrote:
We also need to mention that the roadmap below will most likely involve some minimal subscriber fees - something along the lines of $25 (US) for six months. (That number is subject to change.) We are not trying to make any money on this at this stage - but we do need to cover some of the costs. (Additional fees may apply for future Cyan content, front-end shard ownership, etc.)

Ik hoop dat de informatie zo zuiver gesteld is......

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 28, 2008 3:06 pm 

MORE...
Hmmm?
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar dit MORE, is er al iets meer over bekend?
Release date enzo? (a)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 28, 2008 3:42 pm 
Obduction Backer

Nope... 't is nog afwachten.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 29, 2008 2:50 pm 

:( Jammer, erg jammer...
Ik kijk er weer naar uit om te UrUen, en dan vooral de fantasie van andere te bekijken :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 29, 2008 10:22 pm 

Als er nieuws was geweest had er wel iemand over gepost. ;)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Sep 30, 2008 5:16 am 

Inderdaad, Freebird...
Ik had begrepen dat Cyan waarschijnlijk geen verhaal meer maakt, en/of nieuwe ages uitbrengt?
Of heb ik dat nu helemaal verkeerd?

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC