It is currently Sat Aug 15, 2020 1:56 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon Dec 15, 2008 9:58 pm 

wat moet ik doen om uru live te kunnen spelen, ik heb de code enzo maar als ik op try uru live klik en dan op already subscribed klik dan wil die update net luken

zou het echt leuk vinden om uru live te kunnen spelen dus help mij om dit te kunnen A.U.B.

alvast bedankt

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 15, 2008 10:23 pm 

Uru is momenteel niet speelbaar online. Er was Myst Online: Uru Live maar dat werd helaas ruim een half jaar stopgezet. Binnenkort zal Uru wel gratis (open source) beschikbaar gesteld worden, maar dat zal nog eventjes wachten worden.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 15, 2008 10:58 pm 

ddfreyne wrote:
Uru is momenteel niet speelbaar online. Er was Myst Online: Uru Live maar dat werd helaas ruim een half jaar stopgezet. Binnenkort zal Uru wel gratis (open source) beschikbaar gesteld worden, maar dat zal nog eventjes wachten worden.

a ok bedankt om zo rap een antwoord te geven op mijn vraag ik hoop dat het rap inorde is dat ik de boel daar eens met veel plezier kan gaan verkenen!!!! :D O en dan heb ik nu 2 dingen om naar uit te kijken de myst movie en dat dat spel weer gaat :D :D :D 8)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 3:02 pm 
Obduction Backer

En terwijl je wacht totdat Uru Live te spelen is, hartelijk welkom op dit forum! Altijd leuk om weer nieuwe mensen te zien. :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 06, 2010 7:10 pm 

nee,nee/NEE waarom is het stop gezet :?: tis een spel dat ik een van de leukste vond. :cry:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 06, 2010 7:45 pm 
Obduction Backer

70sRock4Live wrote:
nee,nee/NEE waarom is het stop gezet :?: tis een spel dat ik een van de leukste vond. :cry:

Daar waren vele redenen voor.
Maar het goede bericht is dat er aan gewerkt word om MOUL weer online te brengen. :wink:

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 

All times are UTC