It is currently Wed Oct 28, 2020 3:04 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 66 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 13, 2010 7:14 am 
Obduction Backer

Quote:
Nederlandse gemeenschappen zijn er wel degelijk... er worden tenslotte zelfs meetings gehouden. Dat punt staat m.i. buiten kijf. Hoewel het een mooi streven is om de gehele Nederlandse gemeenschap samen te krijgen, denk ook ik dat het onrealistisch is

Dat is zeker het geval als er, kennelijk, nog steeds negatief over anderen gedaan wordt. Veel Nederlandse community leden zijn daar gelukkig al lang mee opgehouden, anderen leren het kennelijk nooit. Jammer dat wel. :(
Laat ons inderdaad maar genieten van het feit dat URU alweer terug is en laat een ieder daar weer lekkerr z'n ding in doen.
Ik hoop dat er binnen mooie en uitdagende fan ages bij mogen komen.
Ik hoop ook dat Cavcon 5 snel wordt bereikt en dat Cyan daardoor ook in staat is weer eigen bijdragen toe te voegen, op basis van al die mooie plannen die nu al jarenlang in de kast zijn blijven liggen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 13, 2010 11:42 pm 

JanB wrote:
Dat is zeker het geval als er, kennelijk, nog steeds negatief over anderen gedaan wordt.

Oh, is dat zo? Ik heb er al een tijdlang geen voorbeelden meer van gezien, eigenlijk... Nou weet ik natuurlijk niet wat er zich allemaal buiten de openbaarheid afspeelt, maar ik had juist de indruk dat men het verleden tegenwoordig van beide kanten laat rusten. Ook binnen Uru heb ik geen rivaliteit waargenomen.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 12:04 am 

Ramoonus wrote:
Free Bird wrote:
debbie wrote:
wat heben de crenberries der nouweer mee te maken!

Ongeveer net zo veel als The Ramones, gok ik zo... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
zucht ;)

had ik et weer verkeerd gespelt zeg je?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 10:02 am 

Mensen, ik heb alles eventjes niet gevolgd, en zie nu dat er een soort 'onenigheid' ontstaat..
Laat dit even achterwegen op het forum en ga lekker MOULAgain spelen :)
Dankjulliewel!

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 12:49 pm 

zo nou ja zo is et... laten we alemaal naar yoeri luisteren!

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 3:06 pm 
Obduction Backer

debbie wrote:
Ramoonus wrote:
Free Bird wrote:
debbie wrote:

Ongeveer net zo veel als The Ramones, gok ik zo... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
zucht ;)

het lijkd erop

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 4:29 pm 

Daar moet je wel twintig ;) smileys achter zetten, Ramoonus. Anders zien mensen niet dat je een grapje maakt... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Maar goed... Volgens mij valt het op deze pagina wel mee met die zogenaamde onenigheid. Laten we van een mug ook vooral geen olifant maken.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2010 4:38 pm 

Ik heb nog nooit iets gemerkt van twee "kampen" of zo waar sommigen hier naar lijken te refereren, en dat wil ik zeker zo houden :D Voor zover ik weet heb ik ook gewoon een account op "beide" Nederlandse forums (de twee die ik ken dan, als mystonline.nl klaar is zullen het er drie zijn). Maar..... *bloos* :oops: ik ben ook in geen van beide in tijden meer geweest...
Murray en ik bezochten "vroeger" ook af en toe de Nederlandse buurt en ik vond het altijd heel lief dat iedereen dan gelijk overging op Engels voor hem. Is er nu ook weer een Nederlandse hood?

/me gaat accounts afstoffen en hood hoppen :lol:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 1:12 pm 

Ramoonus wrote:
debbie wrote:
Ramoonus wrote:
Free Bird wrote:
debbie wrote:

zucht ;)

het lijkd erop

nou! nou! je pest me! dit is gemeen... :(

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 1:45 pm 
Obduction Backer

debbie wrote:
Ramoonus wrote:
debbie wrote:
Ramoonus wrote:
Free Bird wrote:
debbie wrote:

zucht ;)

het lijkd erop

nou! nou! je pest me! dit is gemeen... :(
zucht

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 2:47 pm 

Tsja, Ramoonus, dat krijg je er dus van als je die twintig ;) smileys vergeet. Ik heb het zelf ook op de moeilijke manier moeten leren! ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Maar even serieus, het valt me wel op dat je posts vaak wel erg kort zijn en dat kan ertoe leiden dat mensen niet precies doorhebben wat je bedoelt. Dan krijg je dus dit, dat iemand denkt dat je haar loopt te pesten... Probeer er voor te zorgen dat je posts ook echt iets toevoegen. Op het DMC-forum heb ik ook al gemerkt dat je posts vaak wel erg kort door de bocht waren, dus zie dat dan maar als jouw valkuil.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 2:51 pm 
Obduction Backer

Free Bird wrote:
Tsja, Ramoonus, dat krijg je er dus van als je die twintig ;) smileys vergeet. Ik heb het zelf ook op de moeilijke manier moeten leren! ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Maar even serieus, het valt me wel op dat je posts vaak wel erg kort zijn en dat kan ertoe leiden dat mensen niet precies doorhebben wat je bedoelt. Dan krijg je dus dit, dat iemand denkt dat je haar loopt te pesten... Probeer er voor te zorgen dat je posts ook echt iets toevoegen. Op het DMC-forum heb ik ook al gemerkt dat je posts vaak wel erg kort door de bocht waren, dus zie dat dan maar als jouw valkuil.
ok
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

btw is het DMC forum uitgestorven ofzo?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 3:45 pm 

Ramoonus wrote:

Is dat ook een grap? Het is daar drukker dan hier, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 3:55 pm 
Obduction Backer

Free Bird wrote:
Ramoonus wrote:

Is dat ook een grap? Het is daar drukker dan hier, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

voor het MOULa project was het daar vrij stil naar mijn weten

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 4:46 pm 

Ramoonus wrote:
Free Bird wrote:

ok
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

niet meer pesten dus?

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 66 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC