It is currently Wed Oct 28, 2020 2:48 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Even voorstellen!
PostPosted: Mon Apr 01, 2013 7:37 pm 

Goede avond,

Ik ben vandaag begonnen met myst online!

En wou mezelf even voorstellen....

Ik ben Roy 29 jaar oud woonachtig in Enkhuizen, ik heb heel lang Lotro gespeeld maar eigenlijk mis ik het adventure gedeelte in de meeste mmorpg`s.

Zelf heb ik al enige ervaring met adventure spellen en ook Uru heb ik in het verleden gespeeld, vandaar dat ik vandaag vrij soepel door de eerste 2 ages heen liep.

Wat ik mij afvraag... wat is er anders aan Myst online als aan uru?

Ik heb al wat glinsterende maantjes gevonden die volgens mij nieuw zijn, maar nog geen andere spelers. Komt dit omdat deze er weinig zijn of zitten deze al verder in het spel en dus niet in de ages waar ik rond loop?

Groeten Aurra

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 02, 2013 8:17 pm 

Er zitten wel wat extra dingen in Myst Online (paar vreemde ages en minkata is ook nieuw). Als je path of the shell hebt gespeeld is 1 van de 2 ages daar ook een klein beetje gewijzigd. Dat er nog maar weinig spelers te zien zijn komt omdat het geen uitbreidingen kent, sommigen het al 6 x (zoals ik) opnieuw hebben moeten spelen en de animo om het nog te spelen hebben verloren (ik tenminste wel, hoewel ik pas nog in online 2 tellen geweest ben).
De nederlandse spelers hadden ook nog een eigen site, maar die lijkt inmiddels ook ter ziele.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 03, 2013 9:58 pm 
Obduction Backer

Er is een onderscheid tussen 'public' en 'private' ages. Je zult alleen andere spelers tegenkomen in de public ages. Je kunt ook anderen uitnodigen in je eigen private ages (maar daarvoor moet je ze dus wel eerst ergens tegengekomen zijn...) Vanaf een uur of 8 's avonds begint het in Ae'gura wat drukker te worden.

Er worden regelmatig events georganiseerd (bijv. iedere donderdagavond om 9 uur: kijk in de Events topic op dit forum). Als je anderen wilt ontmoeten zou je daar eens heen kunnen gaan.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 07, 2013 9:30 am 
Obduction Backer

Je zult de meeste mensen tegenkomen als je in de Nexus kiest voor de City Locations (Ae'gura), of een van de neighbourhoods (je ziet op het Nexus-scherm hoeveel mensen in de hoods aanwezig zijn).

Ik weet niet of je alleen de standaard Uru vroeger hebt gespeeld, of ook de complete chronicles met uitbreidingen To D'ni en Path of the Shell. In de Nexus kun je naar de Ferry Terminal en vandaar kun je de hele stad Ae'gura zien en meer Nexus-links activeren. In de stad vind je ook linking books naar nieuwe Ages, bijvoorbeeld in het Museum of de Library.

Je eigen Ages zoals Teledahn etc. zijn van jezelf. Je kunt wel mensen uitnodigen in jouw instances. Je kunt je Relto-boek met iemand delen of uitnodigingen sturen met je KI.

Ik neem aan dat je je KI al hebt opgehaald. Zo niet, dan kun je die ophalen in Gahreesen. Uitleg over de KI vind je je in je neigbourhood.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 08, 2013 5:19 pm 

Hey mensen!

Bedankt voor de reacties, sinds gisteren de 4/5 eigen ages afgerond dus het was de planning vanavond naar de publieke ages te gaan kijken.

Maar de servers liggen plat dus tot morgen :)

PS: bedankt voor de uitleg de teleport functie had ik ondertussen ontdekt maar wil het pas gaan gebruiken als ik meer van het spel heb gezien zodat het overzichtelijk blijft.

Groeten

Roy

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC