It is currently Wed Oct 28, 2020 2:57 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Apr 14, 2013 8:29 pm 

We would appreciate if somebody could do a translated summary of this post into Dutch. Thank You!

We will celebrate the opening of the International Hood on this coming Sunday the 21st of April. We ask
for help from you all, the community to assist us in our project! For details see Here >>and Here >>

We'd very much like to get in touch with Non-English HOODs whos Members speak one of the languages
listed here. We'd like you to join us on Sunday, at most convenient time for you! You could tell Us perhaps
about your Hood, about any events you hold, but also of the background (of the Hood) and about the
language & country it presents

We'd like to find as many Hoods as possible for this event. We plan to fit them into a couple of sessions,
2 or 3, lasting total some 30 to 60 mins. max. but of course depending of interest and number of Hoods!
A Time Schedule will be compiled and announced on MYST Online Forum in a separate Topic in Events.

We will use our Hood for displaying Info in different languages. The Messages will be primarly in the following
languages: French. Dutch, German, Spanish and Italian. Secondary options could be: Portugese, Russian
and perhaps also Swedish and Japanese. This Info would also provide a Linky to this section as well as List
the associated Non-English Hoods in question.

We will also create and update a List of the Non-English HOODs published in the MYST Online Forums
(the ones you represent) and anote if they hold regular meetings etc.

Please reply as soon as possible, either in this topic or via a PM to me. Thank You!

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Apr 15, 2013 7:06 am 
Obduction Backer

Dit is een vertaling van bovenstaand bericht.

Komende Zondag 21 April vieren wij de opening van " The International Hood"
We vragen jullie allemaal om ons te helpen met ons project!
Kijk voor details http://mystonline.com/forums/viewtopic.php?t=26402 en http://mystonline.com/forums/viewtopic.php?t=26416
Graag komen we in contact met leden van niet-engelse buurten, die een van de talen spreekt welke op onderstaande lijst staan opgesomd.
Graag zien we jullie deelname komende zondag, op een tijdstip welke jouw het beste uitkomt.
Misschien kan je ons dan ook iets vertellen over je buurt,
zoals over evenementen die je organiseert, maar bijvoorbeeld ook iets over de achtergrond van je buurt en over de taal en het land die de buurt vertegenwoordigd.
We hopen zoveel mogelijk buurt(bewoners) te vinden voor deze happening.
We zijn van plan dit in passen in 2 of 3 korte bijeenkomsten van 30 tot 60 minuten.
Uiteraard is dit afhankelijk van de interesse en het aantal deelnemende buurten.
Een opgesteld tijdschema zal op het MYST Online Forum worden gepresenteerd in een apart topic onder " Evenementen"
We zullen onze buurt gaan gebruiken voor het weergeven van informatie in verschillende talen.
Voornamelijk in het:
Nederlands, Frans,Duits, Spaans en Italiaans.
Maar misschien in tweede instantie ook wel in het Portugees, Russisch, Zweeds en Japans!
Deze informatie zal voorzien in verwijzingen naar dit onderdeel, maar ook naar de niet-engelse buurten in kwestie.

We zijn voornemens om ook een lijst te maken en te onderhouden met alle niet-engelse buurten welke we publiceren op het Myst Online Forum.
Je vind daarop aantekeningen over de tijdstippen van events , of de reguliere bijeenkomsten van de buurt waartoe jij behoord.

Graag krijgen wij zo snel als mogelijk response op deze aankondiging,
hetzij in dit Topic of anders via PM naar :
m.a.x.2.0

Bedankt!

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 15, 2013 10:54 am 

Leuk dat dit idee vorm zal gaan krijgen. Ik heb al geprobeerd om de nederlandse buurt wat actiever te maken, maar ik krijg totaal geen respons, helaas! Ik behoor niet tot die buurt, maar wil wel. Ook ken ik aantal nederlandse spelers die via pm te bereiken zijn om te inventariseren of deelname aan nederlandse buurt ook hen interesseert.

Op feest zal ik aanwezig zijn, maar spreken voor de nederlandse buurt kan ik (nog) niet! Welk tijdstip, ook nog geen idee?

Ben heel erg benieuwd of andere nederlandse spelers ook aanwezig zullen zijn!

Wave Bye,
Lisa-maria

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 15, 2013 5:05 pm 
Obduction Backer

Ach het is maar hoe je het bekijkt,
Het gaat hier immers niet om " de nederlandse buurt"
Het gaat om nederlandstalige buurten.

Zelf ben ik lid van " Mystfriends" , dit is wel degelijk een Nederlandstalige buurt en draait mee vanaf het allereerste begin.
Binnenkort houden we een reunie, daarover zal nog een aankondiging volgen.
Iedereen is daar uiteraard welkom.
Nederlandstalig of niet.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 16, 2013 5:52 am 
Obduction Backer

Datzelfde geldt voor mij. Er is inmiddels ook al contact gemaakt met een aantal Mystfriends van het eerste uur, die een reunie ook een heel leuk idee vinden en waarvan er een aantal inmiddels ook al weer een keertje hebben ingelogd en toen de Mystfriends buurt ook weer hebben gevonden.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 16, 2013 8:50 am 

Leuk om wat van jullie te horen, the hard core myst players! :)

Ben meteen opzoek gegaan naar the mystfriends hood, maar niet gevonden. Waar is het? Wel gekeken op de mystfriends-site, echt een ontdekking. Wist niet dat het bestond. Ben zelf een hele oude mystspeler, oeps 20 jaar geleden begonnen?, en pas sinds kort de stap naar myst-online gezet.

Nou, hopelijk tot binnenkort! Zijn jullie ook op de opening van international hood?

Wave Bye

Lisa-maria

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 18, 2013 9:52 pm 

ik ben lid van de nederlandse buurt maar zie maar een paar buren die geregeld online zijn, en dan nog meestal alleen om te dumpen, maar ook om gezellig te kletsen af en toe :wink:
van Mystfriends had ik nog nooit gehoord, loop toch al zo'n drie jaar hier rond, niet zo veel meer als in het begin maar toch wel twee of drie keer per week :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 19, 2013 11:07 am 

Leuk wat van je te horen. Volgens mij heb ik je wel eens ontmoet :D
Er is dus ergens een geheime nederlandse hood, maar waar?

Ben je ook van plan naar de opening van de Internationale hood te gaan, aanstaande zondag?
En jij, Luanne?

Wave Bye
Lisa-Maria

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 19, 2013 11:08 am 

Ahum, sorry, Lunanne :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 19, 2013 7:51 pm 

zondag kan ik niet, misschien heb ik morgen tijd om een poosje naar de cavern te gaan (als Uru tenminste online is) en anders maandag hoop ik :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 22, 2013 10:32 am 
Obduction Backer

Lisa-maria wrote:
Er is dus ergens een geheime nederlandse hood, maar waar?
Lisa-Maria

haha, niet echt hoor..
zal zo even kijken of hij misschien per ongeluk op private staat
dan kun je een kijkje nemen :D

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 22, 2013 10:41 am 

Oh jammer, dacht misschien een nieuwe ontdekkingstocht! :cry:
Maar toch, ben heel benieuwd, ga vanavond zeker even kijken!
Misschien tot ziens,

Wave bye
Lisa-maria

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 14 posts ] 

All times are UTC