It is currently Tue Nov 24, 2020 1:00 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hotmail accounts
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 6:32 pm 
Obduction Backer

Quote:
If you signed up for beta with a hotmail account please email me. warzecha @ Cyan.com Please use the subject line (Hotmail ate my beta invite)

Thanks !!

Ryan

Mensen die zich opgegeven hebben voor Beta en een Hotmail account hebben worden verzocht om contact op te nemen met: [email protected]
Onderwerp: Hotmail ate my beta invite

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 11:09 pm 
Obduction Backer

is dit weer een 'lang leve microsoft' actie?

en zullen we dan massaal overstappen op gmail?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 11:36 pm 
Obduction Backer

:)
De reden van de mail van GreyDragon is dat veel Hotmail gebruikers hun ongewenste post op: Ongewenste e-mail direct verwijderen gezet hebben.
Hierdoor worden de mails die niet in je adressenlijst voorkomen automatisch verwijderd. De uitnodigen voor Beta worden door een ander emailadres als voorgaande berichten van Cyan verstuurd. Dus Hotmail zal die mail herkennen als ongewenste post.
Je kunt voorkomen dat de mail voor de uitnodiging verdwijnt door de mails eerst in de map ongewenste post te laten komen en dan na eventuele selectie de posten verwijderen. Dit gebeurd ook automatisch als de post er 7 dagen in staat.
Door deze mensen nu op te roepen om te reageren, blijven ze alert op hun eventuele ongewenste post. (moet die wel op: Bezorgen in de map Ongewenste e-mail en later verwijderen gezet worden)

Persoonlijk vindt ik Hotmail een prettige en veilige manier voor email.
Ik heb zelf ook een G mail account, maar daarin mis ik toch de vele mogelijkheden die Hotmail biedt.
Maarja het is even opletten. :wink:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 12:33 am 
Obduction Backer

bedankt voor de uitgebreide uitleg veralun.

(ikzelf heb nooit hotmail gehad, vooral vanwege mijn ongefundeerde aversie tegen microsoft en de opdringerige integratie van msn in hotmail. Ik vind het nog steeds jammer dat ICQ er zowat uitgeconcurreerd is, en ben blij dat er nog non-microsoft software is die msn draait (in tegenstelling tot oude versies van msn, wat in principe zou moeten werken).
en gmail bevalt me uitstekend.
:))
(excuses voor mijn off-topic gedrag, vooral geinitieerd door 'hotmail ate my beta invite' :) Daar moest gewoon een reactie op)

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC