It is currently Tue Nov 24, 2020 12:08 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 10:01 am 
Obduction Backer

Greydragon was in de GOG-buurt en liet wat hints vallen over 'een ding' wat ze gaan doen, een 'nieuwe weg' om naar de stad te gaan, het ligt al open en bloot voor onze neus en niemand ziet waar hij het over heeft..........
zijn wij nou zo dom? :oops: :lol:

Quote:
greydragon: I don't know how to put this.. other then there will be a way to... find away,
lets just say this.. things that were upsetting in uru first time.. aka not being able to get into the city
well we won't have that this time..
man i think i said to much
but maybe not..
its all in front of you already
i just don't want to spoil something you will find
when i found out we were going to do "this thing" i had a grin from ear to ear.. it just made a lot of my worries go away...
its all in front of you to find.. i don't kow if anyoene has figured it out yet

hier kun je het hele log vinden in de post van MrM3FaN

Quote:
All I was trying to say is the new story is already around us. Look at the new intro and other information you might get from checking out the game. It's there.

Peace

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 7:51 pm 
Obduction Backer

:)
Ik heb ook geen flauw idee waar te zoeken.
Ik heb bijna alles nog een onderzocht, maar ik kan eigenlijk niks bijzonders vinden.
Het zou in de Intro te zien moeten zijn. Ook die heb ik talloze malen bekeken.
Ja die toren in de stad, maar die is nergens te ontdekken in het spel.
Verder kan ik alleem maar iets bedenken dat het iets met die spiralen te maken zou kunnen hebben.
Maar ook daar verder niks over te vinden.
Of met dat eilandje met brug. Ook daar niks bijzonders verder.

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 10:38 pm 

Quote:
greydragon: I don't know how to put this.. other then there will be a way to... find away,
lets just say this.. things that were upsetting in uru first time..

We hebben nog niet eerder groepsopdrachten gehad in URU. Zou het iets kunnen zijn waar je meer mensen voor nodig hebt.

Quote:
i just don't want to spoil something you will find
when i found out we were going to do "this thing" i had a grin from ear to ear.. it just made a lot of my worries go away...
its all in front of you to find.. i don't kow if anyoene has figured it out yet

Ik denk dat het iets te makne heeft met de pagina's uit de Cleft. Het heeft een puzzelelement denk ik vanwege de opmerking "figured it out".

Ik heb wel een ideetje, maar ben daar nog op aan het broeden. Als ik het uitgewerkt heb, roep ik wel om hulp van deze of gene.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 11:55 am 

*** MOGELIJK SPOILER ***

Twee posts op een rij, maar toch ...

Vanmorgen hebben we een internationale groep gevormd om mijn idee te testen, Marjan, Dubbel Dutch Bus, Artimesia, Old Man en ikzelf.

Mijn idee is, dat we iets moeten doen met de drie nieuwe dingen op onze relto; de brug naar het rotseiland, de zevende stenen en de cleft-pilaar. De laatste lijkt nog iets te activeren, waar de 4 pilaren "dood" zijn.

We zijn naar mijn Relto gegaan. Daar ging een persoon op het eilandje staan, een ander bij de zwevende stenen en ik activeerde dan de pilaar. Helaas geen effect. Vervolgens volgde Marjan de spiraal op het eilandje tot het midden. Opnieuw activeren en opnieuw niets. Springen naar de zwevende stenen gedurende de activering had ook geen effect.

We hebben hetzelfde ook nog eens geprobeerd met de regen aan. Helaas had dit ook geen effect.

En toch denk ik dat ik in de goede richting zit. Dus blijf ik verder broeden op mogelijkheden met deze pilaar en zo.

Iemand nog andere ideeën?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 1:51 pm 
Obduction Backer

Wow, je bent druk bezig geweest!!! :D Nu draait mijn hoofd ook ineens op volle toeren... :P

Misschien moet je bij het eiland en het ronde ding staan, en dan de handjes op de 4 pilaren aanraken? Ik denk niet dat het wat is, maar je weet maar nooit...

Edit:
Het symbool op het eilandje stelt als het goed is de Cleft voor... De halvemaan er omheen lijkt dan de schaduw van de vulkaan te zijn, ben ik achter gekomen. (Alleen te zien in de zonnige Cleft) De drie journey cloths in de woestijn staan er ook op (Wahrk, camper en bord) geloof ik. Misschien is die sliert er omheen wel een pad dat we moeten lopen in de Cleft??? Ik heb in ieder geval een halfuur lang wezen wandelen in allerlei patronen, maar ik heb het inmiddels opgegeven... :P

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 5:49 pm 
Obduction Backer

misschien helpt dit om een goeie brainwave te krijgen...
* een verborgen pad naar het 'klok'eiland?
* is ons nieuwe eilandje vergelijkbaar met het raketplatform?
* wat kun je vergelijken met de zwevende stenen?
Image

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 7:33 pm 

Interessant idee Marjan, de vergelijking met Myst Island. Dat idee was er ook al gedurende prologue: je Relto is een eenvoudige vorm van Myst Island.

Als je jouw vragen volgt dan zou het kunnen dat het eilandje het raket-platform is en de klokkentoren dat andere eiland. De zwevende stenen zouden dan de Giant Tree Elevator kunnen zijn. De voet onder de stenen is uiteindelijk net een stomp van een holle boom, de schacht van een lift.

Het enige probleem dat ik daarmee heb is, dat ons Reltohutje dan ongeveer het planetarium zou moeten zijn door de positie en niet de library. En de library zou logischer zijn gezien de boeken.

Sowieso zijn de posities niet helemaal zuiver in relatie tot Myst Island.

Toch een idee om niet helemaal aan de kant te gooien. Zou het kunnen dat we een nu onzichtbare brug naar dat ene eilandje moeten activeren?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 7:45 pm 
Obduction Backer

:)
Ik vind het ook wel een leuke theorie.
Ben ook gaan zoeken naar een onzichtbare brug.
Maar waar ik mee zit is het idee, wat zouden we met 2 klokken op de Relto moeten. Immers er van uitgaande dat Tpots geintegreerd wordt dan zou er een klokeiland bijkomen. Die zou dan aan de linkerkant van het nu bestaande eiland komen. Natuurlijk theorie, maar toch!
Verder heb ik ook van alles geprobeerd. Met en zonder regen bijna iedere centimeter van de Relto onderzocht.
Weten we wel zeker dat we op de Relto moeten zijn?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 7:52 pm 
Obduction Backer

Hoe KanDat wrote:
De zwevende stenen zouden dan de Giant Tree Elevator kunnen zijn.
Nee, de groeiende boom die je vindt in Kadish Tolesa is de Channelwood lift al. ;)
Het is trouwens ook zo bedoeld, die vergelijking met Myst, Yeesha zegt in één van haar speeches: "It reminds me of another place, another home. I even places the library in the place it belongs." ofzoiets. :)
Wel leuk dat we nu ook de vervanger hebben voor het ruimteschip! Die vergelijking had ik zelf nog niet ontdekt. :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 8:02 pm 

Veralun wrote:
:) Weten we wel zeker dat we op de Relto moeten zijn?

Nee Veralun, dat weten we absoluut niet zeker, maar het leek een logische plek, omdat we daar een paar nieuwe dingen hebben te opzichte van prologue. En omdat we toch niet weten waar te beginnen kunnen we net zo goed daar beginnen. :wink:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 08, 2006 9:30 am 
Obduction Backer

zou dit echt zo zijn? is dit toch 'the thing'?
Quote:
JWPlatt
- Each neighborhood is assigned to an instance of Ae'gura.

- The hood you join determines the instance you use.

- Multiple neighborhoods may share the same instance of Ae'gura.

- Invites may be sent to get someone into your own instance.

- All Nexus link books will take you to your assigned instance.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 08, 2006 12:42 pm 

Zo te lezen zijn deze woorden afkomstig van GD zelf. topic JWPlatt
Het is inderdaad een manier om sneller in de stad te komen. Maak meerdere Aegura's met minder spelers op hetzelfde moment. (Dit is ook zo met GZ).
Ik zou het persoonlijk jammer vinden omdat dan de "grote" gathering in de stad voorbij is en het dus mogelijk is dat je elkaar niet ontmoet als je lid bent bij verschillende buurten .

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 12:31 pm 
Obduction Backer

RAWA's reactie op JWPlatt, dat maakt je toch weer benieuwd wat ze nou precies verzonnen hebben, het zijn dus blijkbaar toch niet 'zomaar' verschillende buurtgebonden city-instances ......
Quote:
Quote:
JWPlatt wrote:
I intentionally chose the word "rumor" as the first word of my first post of this thread. Before getting too reactionary, I recommend discussion without making assumptions of fact on anything yet.

Excellent advice, espcially since several of the details of this rumor are entirely inaccurate. I'm not going to be any more specific, because it would give away things that aren't meant to be given away at this point in time.
Quote:
We can usually count on Cyan to think up a refreshing or creative solution that makes sense.

I believe this will be another one of those cases.

CYAN - Richard A. Watson

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 

All times are UTC