It is currently Tue Nov 24, 2020 11:34 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Dec 08, 2006 3:46 pm 

Ik bedoel hiermee, een uitleg hoe je met iemand iets deelt en in een groep kunt worden opgenomen. Hoe je daarna communiceerd want ik had vanmiddag contact met Bikkeltje en het lukte zowaar in mijn Relto te komen maar toen hield alles op (excuus aan Holybrain die ik vergat).Ik vraag dat voor mijzelf maar ook voor eventuele nieuwe mensen die er bij komen en er net zoveel van weten als ik. Als iedereen weet hoe alles werkt dan is het ook voor iedereen geweldig toeven in MO:UL. Hier ben ik tamelijk onbekent maar niet in het spelen van de Myst spellen.
Zelf zou ik dus graag samen met de oude rotte en de nieuwelingen nog een paar jaar genieten van dit prachtige spel. Goh, dat je dit als oude man (65+) nog gaat vragen maar ik houd van Myst. Mijn dank is groot.

Snuffelaar

P.S.
doe er dan ook een uitleg bij van je nieuwe horloge (KI)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 08, 2006 4:49 pm 
Obduction Backer

Hoi Snuffelaaar.
Allereerst even: ik heb deze post verplaatst naar Myst Online Preview omdat vragen en antwoorden betreffende het huidige spel hier thuishoren.

Er zijn verschillende forums waar je veel informatie kunt viden. zowel in het Engels als het Nederlands. Hier kun je ook de uitleg van de KI en andere andere zaken vinden.
Op deze pagina kun je de adressen van de fansites vinden: http://www.urulive.com/links.php

Maar het is natuurlijk leuker om zoals je al zegt om het van "ervaren" spelers te leren.
Je kunt altijd een afspraak maken met iemand om samen een age te doorlopen. Ik ben er zeker van dat er genoeg mensen in de Nederlandse Buurt zijn die je willen helpen.

Er is een speciale groep: Guild of Greeters en die hebben de taak om mensen te helpen in het spel. Zij hebben ook een eigen buurt. De voertaal is daar Engels, maar er zitten ook wel Nederlandse Greeters tussen.

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 

All times are UTC