It is currently Tue Nov 24, 2020 12:52 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sat Dec 23, 2006 10:46 am 

Hallo allemaal,

Bij het nakijken van de versie die ik gebruik van URU Live Installer zag ik staan versie 1.0.0.1. Op een Engelstalige site zag ik iets staan van Latest Client URULive.Live 1.3.., welke versie wordt door jullie gebruikt?

Ik vraag dit omdat het misschien kan helpen een probleem op te lossen het is mij gebeurt dat ik na de laatste VaultWipe alle ages had gespeelt met Gahreesen als laatste en toen ik daar de totem vanuit de grot naar Relto liet gaan en zelf terug sprong naar Relto schakelde het spel uit. Na een nieuwe aanmelding probeerde ik de totem's terug te brengen naar de grot bleken daar ook 4 totems te staan, dus die van Relto konden niet terug geplaatst worden.

(Erik dit was wat ik bedoelde toen ik tegen jou zei ik had 8 Totem's)

Ik heb de computer opnieuw gestart en toen bleek dat de laatste totem pas op zijn plaats zakte en daarna gingen ze alle 4 weer een stukje omhoog waarna ik de totems kon terug brengen.

Als het zo is dat jullie versie 1.3 gebruiken hoe kan ik daardan aankomen?
Ik dacht/denk dat alle updates automatisch werden/worden gedaan.

Zo nu wens ik een ieder een geweldig kerstfeest en een gezond 2007 en dat MO:UL een succes mag worden.

Groet, Snuffelaar alias Willem

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 23, 2006 1:27 pm 

Mijn versie waarmee Uru Live opstart is 1.399. Maar die installer wordt toch automatisch door de updater geinstalleerd?

En als ik je verhaal zo lees, had je last van een bug, lijkt me. Ik heb nu nog niet alles opnieuw gespeeld. (feestdagen enzo).

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 23, 2006 4:31 pm 
Obduction Backer

Oh dat bedoelde je! Ja, die bug had ik ook, maar dat is nu over. :)

Over dat versienummer... je hoort in principe gewoon 1.399 te hebben.
Had je toendertijd (al enkele weken geleden) wel de nieuwe installer van Gametap gedownload?

EDIT:
In ieder geval kun je gewoon in het spel komen, dus ik denk niet dat dat versienummer echt van belang is. :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 24, 2006 12:01 am 
Obduction Backer

Ik had nu ook de ervaring dat ik bij terugkeer naar[ Relto na de 4e totem ( Eder) bij de eerste en de beste beweging een keiharde reboot te verwerken kreeg. (Zelfs geen blue screen)
Ik heb de video driver daarom al een keer opnieuw geinstalleerd.
Bij de restart was de 4e totum nog op z'n plaats aan het zakken.
Dat was darvoor al gebeurd!

Na het terugbrengen van de 4e totem wilde ik in het gat naar de Cleft springen. Dat resulteerde meteen in een panic link terug naar Relto. Daarna ging het wel goed.

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC