It is currently Tue Nov 24, 2020 12:43 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 05, 2007 12:57 pm 

Free Bird wrote:
Maar goed, laten we het niet te persoonlijk maken. Ik denk dat we allebei ons punt gemaakt hebben - voor jou is betalen met een credit card een probleem, ik denk dat incasso's voor Cyan een probleem kunnen zijn. Wat het uiteindelijk wordt merken we vanzelf wel, ze zijn in elk geval bezig.

Laten we het nuchter houden.
Gametap is een commerciele instelling en wil geld verdienen door zoveel mogelijk abonnees te werven. Ze zullen er alles aan doen om de betalingsmogelijkheden dusdanig te maken dat er zo weinig mogelijk mensen hierdoor worden uitgesloten van deelname.
Er zal dus zeker een goede regeling komen, ook al duurt de onzekerheid omtrent de mogelijkheid en wijze om door te kunnen spelen via abonnement voor de echte fan buiten de USA en Canada een beetje lang, gezien de berichten dat een officiele release datum niet zo ver meer weg is.... :wink:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 05, 2007 5:01 pm 

Er zijn zelfs spellen waarbij je met een gewone bankoverschrijving naar het buitenland kan betalen. Enige nadeel is dat je dan soms wel een paar dagen moet wachten voordat je weer alles kan spelen. (en inmiddels heb ik wel een creditcard.)
Ik heb er niet zo'n groot probleem mee maar dat prijsverschil vind ik ook wel een beetje raar bij een creditcard tussen Amerika en Europa. Bij een bankoverschrijving kan ik me dat wel voorstellen.
En wat Geert zegt, waarom zouden we er niet in mogen als we met creditcard zouden betalen. Ik zie ook geen verschil tussen een Amerikaan en Europeaan die daarmee betaalt. Denk ook niet dat het Uru Live ten goede komt als ze internationaal niet opschieten.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 05, 2007 8:32 pm 

Overschrijvingen naar het buitenland zijn duur inderdaad. Ik deed een keer (in 2002) een overschrijving naar Duitsland en dat kostte al een paar Euro... Al geloof ik dat er inmiddels ook wel dingen in verbeterd zijn, maar iemand die ik ken die een paar jaar in Australië woont heeft gewoon zijn Nederlandse bankrekening aangehouden.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 05, 2007 11:19 pm 

Paypal zou ideaal zijn. Ik heb ook geen creditcard en twijfel nog om er een aan te schaffen alleen voor URU. Ik wacht gespannen af of er inderdaad nog een redelijke oplossing komt, want ik wil erbij zijn.

Groeten

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 4:58 pm 

Ben ik even blij dat ik makkelijk om te praten ouders heb... :twisted:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 5:15 pm 
Obduction Backer

D'nara wrote:
Ben ik even blij dat ik makkelijk om te praten ouders heb... :twisted:

Ssssst!
Laat ze het maar niet horen. :lol:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 2:02 pm 

Mocht Cyan toch bij zijn standpunt blijven dan is er toch nog een lichtpuntje in de duisternis want Paypal zal binnenkort starten met de betatest voor het gebruik van virtuele creditcards (Ik geloof VISA).

De werking is simpel:
Wanneer je ergens met creditcard moet betalen krijg je van Paypal een virtueel nummer dat je vervolgens op de desbetreffende site invult waarna het van je paypal rekening wordt afgeschreven.

Ik heb begrepen dat ze al snel met deze beta zullen gaan beginnen...

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 08, 2007 4:27 pm 
Obduction Backer

Wow, dat zou gigantisch goed nieuws zijn!! :D :D

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 22, 2007 11:12 am 

Nog steeds vind ik dat er een extra optie mogelij kzou moeten worden, het is namelijk niet onbetrouwbaar, als iemand zijn geld terugboekt kunnen ze toch gewoon je account verwijderen? (of bevriezen) totdat je weer gaat betalen. Zo gaat dat ook bij World of Warcraft (in europa)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 8:15 pm 

Ach ja, we zullen wel zien wat er gebeurt.

Verontrustender vind ik het dat er sowieso nog helemaal geen nieuws is over hoe men Europeanen denkt te zullen laten betalen. Er worden ook steeds vaker twijfels geuit over of het allemaal wel op tijd gaat lukken, ook wat juridische zaken betreft.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 8:30 pm 
Obduction Backer

Ja, terwijl de Amerikanen zich afvragen wanneer launch nu eindelijk is... houd ik die het liefst zoveel mogelijk op afstand. :P

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 7:47 pm 

Inmiddels is duidelijk geworden dat de credit card ook voor ons het enige betaalmiddel is, in elk geval in het begin. Kennelijk heeft Gametap het inderdaad niet kunnen/willen bolwerken...

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 7:14 pm 

en ik ga hier ook zeker een paar emails over naar die lui daar sturen. :evil: :!:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 9:02 pm 
Obduction Backer

Het is niet leuk... ik weet er alles van... maar e-mail sturen naar Cyan heeft absoluut geen zin. Een antwoord van Cyan staat hier als reactie op mijn vraag:
http://www.mystonline.com/forums/viewtopic.php?t=6310

In de toekomst zal het veranderen... het is nu helaas de enige optie... het is heel rot... maar het is nu eenmaal definitief.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 7:33 am 

sooo nou das balen :cry: ook hoe ze zo nuchter er over blijven alsof het ze niks kan schelen "op dit moment". het komt echt over van, heh daar heb je die zeikerige europeanen weer met vervelende aanvragen voor extra betaalmethodes.. laten we ze maar zeggen dat we het in de toekomst nog gaan toeovoegen zodat we geen late uurtjes maken hier op het "Uru Live" kantoor ....

Sorry dat ik het zeg maar zo komt het nu sterk op mij over na de post van erik te hebben gelezen ( met die link die erbij zit , die).

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC