It is currently Tue Nov 24, 2020 1:03 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 3:41 pm 

Ik heb een vraagje...

Ik heb zojuist eindelijk uitgevonden hoe ik mezelf alszijnde niet-Amerikaan op moest geven voor de Preview, en ik wacht nu dus op een mailtje van Cyan. Alleen de vraag: moet ik dan ook nog iets downloaden? Ik heb Uru: Complete Chronicles en Until Uru nog op de pc staan, maar ik neem aan dat ik dan weer het Preview-spel moet downloaden. Hoe doe ik dat ? En waar?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 3:50 pm 

In het mailtje dat je gaat ontvangen staat nauwkeurig beschreven hoe je de nieuw software kunt donloaden. Vergeet daarbij niet even de Accountnaam en het password dat je kiest ergens op te schrijven, het kan zijn dat je die nog eens nodig hebt.

De oudere spellen op de pc zijn helaas niet compatibel met Myst Online: URU Live.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 4:51 pm 

Oké, dankjewel... Hoe lang is de gemiddelde tijd voor ik dat mailtje kan verwachten?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 5:07 pm 

En laat ik er dan meteen nog maar een vraag tegenaan gooien... moet je nou betalen voor de Preview of niet? En zo ja, hoeveel? Ik ben best bereid om te betalen, het lukt me alleen maar niet om zinnige informatie te krijgen uit de Uru Live website. :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 5:07 pm 
Obduction Backer

Hi D'nara,
Op een normale werkdag hoeft dit niet lang te duren. Het is nu zondag, dus het kan zijn dat je hem morgen hebt.
Door drukte kan het soms even duren,
Zie: http://www.mystonline.com/email.html
Let in ieder geval goed op je mail/spambox omdat deze mail van een ander adres komt.

Je hoeft niet te betalen voor preview.
Je kunt wanneer je de gegevens hebt meteen een account aanmaken en gaan spelen. Je valt dan midden in een al begonnen spel. Er zijn genoeg mensen om je op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurd is, zodat je niks hoeft te missen.
Pas wanneer de officiele launch is gaan we betalen. Maar daar krijgen we nog bericht over.

Verder is dit forum er speciaal voor om al je vragen te stellen.
Dus post gerust.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 5:14 pm 

Oke dankjewel Veralun!

Gelukkig bekijk ik iedere dag de "news and events" sectie van MYSTlore, dus ben ik wel een beetje op de hoogte van de recente ontwikkelingen in de Cavern.

Hopelijk tot ziens daar beneden! :D

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 

All times are UTC