It is currently Tue Nov 24, 2020 1:03 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 2:43 pm 

Hallo iedereen,

Op onderstaand adres las ik een stuk over het wel/niet of moeilijk van een internetaccount afkomen.

http://www.pcworld.com/printable/articl ... table.html

Hiermee wil ik niet zeggen dat b.v. Gametap hier ook onder zal vallen. En ik wil al helemaal geen onrust of i.d. zaaien, maar wel waarschuwen voor wat er mis kan gaan en zeker voor de enthousiaste jongeren onder ons, dit gezien de discussie's over het betalen van een eventuele account met creditcard-paypall of pap en/of mam met hun creditcard (wat ik zou doen als ouder mits de jeugd ook iets voor de ouder over heeft).

Ik hoop dat dit artikel straks de prullenbak in kan....maar toch ik wilde gewoon waarschuwen.

Snuffelaar (in het spel Willem)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 4:49 pm 
Obduction Backer

Tja, zulke dingen zijn altijd aan de orde. Maar over het algemeen hoor ik wel dat de support van Gametap uitstekend is.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 11, 2007 11:03 pm 

als ik een live chat start op GameTap, om hulp te krijgen van ze, dan blijkt mijn Internet browser te crashen. Is dit omdat wij nog steeds niet bepaalde dingen mogen zien op hun site?? :?:

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 12, 2007 8:41 pm 
Obduction Backer

Haha. Crashen lijkt me een nogal ruwe manier van een stuk van je site afbakeken. Dit klinkt meer als een bug in de browser/fout in de site. Crasht zowel Internet Explorer als Firefox (of Opera, etc..)?

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 26, 2007 10:30 pm 

Hallo Snuffelaar,

Ik schrijf niet vaak op dit forum, maar ik wil toch even reageren.

Omdat ik in Canada woon, heb ik al ervaring met GameTap. Ik moet zeggen dat het heel gemakkelijk is om "van ze af te komen" (niet dat ik OOIT zou willen :D). Je kan een abonnement van een maand afsluiten, en ze doen absoluut niet moeilijk over daarna annuleren. In feite las ik pas nog (hier op dit forum) dat iemand een dag te laat was met annuleren. Hij nam contact op met GameTap, maar kreeg geen geld teruggestort (logisch, hij was te laat en de nieuwe maand was al ingegaan) maar ze boden als compensatie een maand extra gratis GameTap aan. Aardig gebaar!

En ik heb een paar keer (live) contact gehad met hen, en ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Geen crashes, zelfs niet met IE7! Dus... ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken... :)

(Om verwarring te voorkomen: dit is geschreven door Sophia op Murray's computer lol)

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC