It is currently Thu Aug 13, 2020 6:29 am

All times are UTC




Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Skydive video
PostPosted: Fri Oct 05, 2007 5:31 pm 
Offline
Obduction Backer

Joined: Thu Sep 28, 2006 6:52 am
Posts: 212
Location: Denmark
Some days ago while we were practising the skydive, the tv channel eXtremeLiving D'ni did a feature on our group.....

the 7 mb choice:

http://homepage.mac.com/kurtteevee/.Pub ... 7%20mb.wmv

the 45 mb choice:

http://homepage.mac.com/kurtteevee/.Pub ... 2045mb.wmv

Next is my own contribution to "American Idol". To my great surprise I wasn't considered a great talent.

http://homepage.mac.com/kurtteevee/.Pub ... Emotes.wmv

Have fun! :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 06, 2007 7:27 am 
Offline
Obduction Backer

Joined: Mon May 15, 2006 2:02 pm
Posts: 819
Location: Switzerland
Oooh, nice! 8) Brings back memories from UU, where I used to spend hours trying to climb on anything and everything... and I didn't even know some of the locations you're showing here. (I thought you couldn't climb on the tent anymore in Uru Live?)


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 6:28 am 
Offline

Joined: Sun Jun 17, 2007 7:30 am
Posts: 305
Location: Home
Haha, Nice videos Jimbo and pals! I wish joyful dives and safe landings to all of you skydivers out there!! :D

_________________
Every Dream Is A Journey Away


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 15, 2007 6:54 am 
Offline

Joined: Sat Jul 08, 2006 12:53 pm
Posts: 1451
Location: The Cleft of the Rock of Ages
:D :D :D WOOOO HOOOOOOO!

_________________
Ethan the Bahro Boy - MO:ULagain KI# 4988
---Blessed are those who laugh at themselves, for they shall never cease to be amused---
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 15, 2007 11:54 pm 
Offline

Joined: Fri Jun 09, 2006 8:34 pm
Posts: 1262
Location: Olympia, WA
Haha I like the interview too :lol:

~Kia

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 23, 2007 8:06 pm 
Offline

Joined: Sun Dec 03, 2006 7:30 pm
Posts: 937
Location: Denmark
Great video! More wants more :lol:

_________________
Astro, KI# 00147777
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 23, 2007 9:36 pm 
Offline

Joined: Sun Aug 27, 2006 7:08 am
Posts: 274
Location: 's-Hertogenbosch - the Netherlands
Wohba! Nice one! 8)

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 27, 2007 12:52 am 
Offline

Joined: Thu Mar 08, 2007 3:07 am
Posts: 102
Location: Lawrence, Kansas
Wow Jimbo! Somehow i missed this when it was first posted.
The skydiver vid is great and IDK you'd get my vote on American idol
:lol: :lol: :lol:

_________________
Image moirajane KI# 03121102 [Relayer] moirajane KI# 0707634 [Skydiver]moirajane KI# 10689530
In IMVU as moirajane1220


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 12, 2007 2:51 am 
Offline
Obduction Backer

Joined: Tue Jun 05, 2007 11:02 pm
Posts: 1491
Location: Hanging around with mermaids. And still looking for the elusive Funky Bahro.
Sooooo... how many more Skydivers can we hope to recruit?

Hmmm... I must've missed those skydives. Well, better luck next time (if the server ever lets me in!).

_________________
New to Uru? See this video.

KI numbers:
TOOO 24657
Magical Mystery TOOO 643784
Institution TOOO 816645
Karaoke TOOO 816776

~and featuring~

Murinna (the mermaid) 2484723
Mallina (the other mermaid) 3015052

Second Life: TOOO Fall


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to: