It is currently Sun May 26, 2019 11:17 pm

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: Shorah alle herinde
PostPosted: Wed Dec 15, 2010 7:48 am 

:D Shorah alle

Er der nogen fra den danske/nordiske uru gruppe, der kunne tænke sig, at vi mødes i uru 1 gang om måneden eller 1 gang hver 3 mdr enten i city eller i Danish Explore's Bevin, for at lære hinanden at kende, og for at tale vores eget sprog derinde.

Den Tyske og Franske gruppe, har allerede dage, hvor de mødes og kan have samvær med deres egen kultur og sprog.

Dette er selvfølgelig, ment som et spørgsmål, med et håb om at andre fra dansk /nordiske lande også synes, at det kunne være en god ide.

Jeg tænker, at det kunne være med til, at vi får mere styr på den medlems liste, Viking i sin tid ville have sat i gang.

Eneste minus ved den liste er, at mange ændrer navnet på deres avatar og derved også deres KI nummer.

Derfor er jeg af den mening, at det at mødes i uru og tale sammen, vil give en større effekt af listen, og måske også øge interessen for at få flere danskere/og mennesker fra andre nordiske lande, til at blive i uru eller at skabe større medlems interesse for uru.

Shorah fra Sha'ni "Sha'nie" :D

(Hvis teksten her er blandet dansk/ engelsk - brug google oversæt og klik på vis oprindelig, og teksten vises derefter kun på dansk ) :!:

Last edited by sha'ni on Wed May 22, 2013 11:21 am, edited 4 times in total.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 23, 2010 5:19 am 
Obduction Backer

Jag skulle tycka det vore trevligt, men jag är ju inte här så särskilt ofta... Kanske att jag tar mig i kragen till sommaren, kanske hittar jag på annat, men jag är i alla fall för idén. Svensk, också, och jag har nog mest besvär med danska bland de nordiska språken, men det ska nog ordna sig. :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 23, 2010 11:30 am 

Jättebra idé Sha'ni! Föreslår första söndagen varje månad kl 19.00 :D

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Shorah alle herinde
PostPosted: Tue Dec 28, 2010 9:21 am 

:D Hej till er från Sverige som svarat - tack för ditt intresse.

språkgränserna är spännande och vi kan lära av varandra, och sedan finns Babelbot att hjälpa till med det språk vi har svårt att i samtalen, och det kan också vara mycket underhållande för oss alla.

första söndagen i månaden kl.19 kan uppstå.

Men jag skulle vilja ha fler förslag. om det finns andra med andra idéer.

Jag öppnar den danska Utforska Bevin nästa vecka / måndag kväll (det är just nu hemma).

Hälsningar Shani "Sha'nie" :D

----------:D-----------------------------:D ----------------------------------:D --------------------------------:D --------------------------:D --------------

:D Hej til de af jer fra sverige der har svaret - tak for interessen.

sprog grænser er spændende og vi kan lære af hinanden, og så er der Babelbot til at hjælpe, med det i sproget vi har svært ved under samtalerne, og det kan også blive meget underholdende for os alle.

første Søndag i måneden kl.19 kan blive aktuelt.

Jeg vil dog gerne have flere forslag. såfremt der er andre med andre gode ideer.

Jeg åbner Danish Explore Bevin i næste uge/ mandag aften (den er lige nu på privat).

Hilsen Shani "Sha'nie" :D :D

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Hej alla vikingar
PostPosted: Sun Jan 09, 2011 10:42 am 

Jag blev riktigt glad när jag såg att det kan finnas möjlighet att träffas i URU och prata skandinaviska. Det är längesedan jag var inne. Har inte ens mitt gamla konto kvar. Får göra ett nytt. Jag har spelat alla Myst och URU-spelen, men känner mig lite blyg inför MOUL. Sha'ni, dig har jag ju sett i grottan, men visste inte att du var dansk. Jag ska försöka komma till Danish Bevin. Var det första söndagen kl 19?
Hälsning
Marya

PS. Jag behöver nog en del hjälp med KI-användning o.s.v. Ser fram mot att träffa er andra. DS

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Shorah all
PostPosted: Sun Jan 09, 2011 4:54 pm 

:D Shorah alle herinde :D

Hej Marya og alle andre skandinavere.:D

Det er en stor glæde, at i synes at det er en god ide, at mødes i et skandinavisk Bevin.

FØRSTE SØNDAG I MÅNEDEN ER STADIGVÆK KUN ET FORSLAG
fra en deltager og det KAN blive aktuelt, jeg har ikke selv mulighed for at være til stede hver den første Søndag i måneden. og måske har andre det på samme måde, jeg modtager gerne flere forslag.

Lige nu er det sådan, som jeg har gjort opmærksom på, at Danish Explore har været åben hele ugen, men den vil blive lukket igen i aften d.09.01.2011 kl 00:00 dansk tid.

Danish Explore åbner igen en hel uge d. 17:01.2011 kl. 19:30 Jeg håber i kikker ind i Danish Explore Bevin.

Hilsen Sha'ni "Sha'nie" :D

:D -------------------------------- :D ----------------------------------- :D -------------------------- :D -------

: D Shorah alla här: D

Hej Marya och alla andra skandinaver. D

Det är ett stort nöje att du tycker att det är en bra idé att mötas i en skandinavisk Bevin.

Första söndagen i månaden är ändå bara en rörelse, från en deltagare och det KAN vara relevant, jag har inte ens kunnat vara där varje första söndagen i månaden. och kanske andra känner på samma sätt, jek skulle välkomna ytterligare förslag

Just nu hur jag har påpekat att danska Utforska har varit öppet hela veckan, kommer den att stängas ikväll d.09.01.2011 vid 00:00 dansk tid.

Danska Utforska återöppnar i veckan d. 17:01.2011 kl. 19:30 Jag hoppas att ni ser till danska Utforska Bevin.

Hälsningar Sha'ni "Sha'nie": D

:D --------------------- :D --------------------------- :D ------------------------------ :D ------------------

: D Shorah alt her: D

Hei Marya og alle andre skandinaver:. D

Det er en stor glede at du tror at det er en god idé å møtes i et skandinavisk Bevin.

Første søndag i måneden er fortsatt bare en bevegelse, fra en deltaker og det KAN være aktuelt, har jeg ikke engang i stand til å være der hver første søndag i måneden. og kanskje andre føler det på samme måte, jeik ville ønske ytterligere forslag

Akkurat nå slik jeg har påpekt at danske Explore har vært åpent hele uken, vil det være stengt i kveld d.09.01.2011 kl 00:00 dansk tid.

Danske Utforsk gjenåpner en uke d. 17:01.2011 kl. 19:30 Jeg håper du ser til danske Utforsk Bevin.

Hilsen Sha'ni "Sha'nie": D

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Hej alle nordfolk
PostPosted: Sun Jan 09, 2011 11:26 pm 

Det var dog herligt at der er nogen nu der tager skridtet til at få samlet tropperne.
Jeg er selvfølgelig med på ideen om at vi kan mødes i den Skandinaviske Bevin - gerne hver søndag mellem kl. 22 - 24

Hilsen Viking

Lets Shorah - Viking KI#03516721
Image

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 10, 2011 8:00 am 

Det er godt nok länge siden jeg har väret herinde. :)

Synes det er en god idé. Selv er jeg lige flyttet (sydpaa, som det maaske kan ses af manglen paa dansk tastatur) og har ikke internet i hjemmet endnu. Men saa snart det er paa plads kommer jeg forbi og siger hej.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 11, 2011 4:26 pm 

Det lyder herligt med at mødes - Dog ved jeg med mig selv, at jeg ikke kommer på sent om aftenen, og slet ikke en søndag, da jeg er en travl studerende med brug for søvn :)
Så måske man skulle gøre det til fredag eller lørdag, eller evt tage hverdage, hvor tidspunktet så bare ikke ligger vildt sent, og så måske lave tidsrummet tilpas stort til at folk kan dumpe ind og ud, som de lyster :)

Let me flow with the river
Let me find what I seek

KI: # 05317784

Against all the cruelties of the world I find the pen my strongest weapon

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 11, 2011 6:14 pm 

:D Hej alle herinde :D

Efter at have set få, svar på hvornår de enkelte har mulighed for at mødes i Danish Explore Bevin – det er min overbevisning, at det kan blive svært at blive enige om en bestemt dag at møde hinanden. :D

Derfor beslutter jeg, at det er bedst for alle, at jeg åbner for Danish Explore Bevin fra mandag aften kl. 19:00 til søndag nat kl. 00:30 i alle ulige uger hele år 2011. :D

Hilsen Danish Explore ”Sha’nie” :D

:D ------------------------------------ :D --------------------------------------------- :D ----------------------------- :D----------

:D Hej alla i här :D

Efter att ha sett några svar på när den enskilde har möjlighet att möta i danska Utforska Bevin - Det är min övertygelse att det kan vara svårt att enas om en specifik dag att träffas. :D

Därför har jag bestämmer att det är bäst för alla att jag öppnar för danska Utforska Bevin från måndag kväll kl. 19:00 pm till söndag kväll. 00:30 i alla udda vecka under hela året 2011. :D

Hälsningar danska Utforska "Sha'nie" :D

:D -------------------------------- :D ------------------------------- :D ----------------------------------- :D ----------------- :D ---

:D Hei alle her:D

Etter å ha sett noen svar på når den enkelte har mulighet til å møtes i dansk Explore Bevin - er det min oppfatning at det kan være vanskelig å bli enige om en bestemt dag for å møte.:D

Derfor jeg bestemmer at det er best for alle at jeg åpen for dansk Utforsk Bevin fra mandag kveld kl. 19:00 pm til søndag kveld. 00:30 i alle oddetall uken gjennom hele året 2011.:D

Hilsen danske Utforsk "Sha'nie":D

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 13, 2011 6:19 pm 

Yeay Sha'ni :D Mycket bra initiativ, jag ska verkligen försöka titta in nästa vecka så ofta jag kan!

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 15, 2011 5:44 pm 
Obduction Backer

Och jag ska verkligen lägga manken till och försöka delta, jag också. Jag räknar å andra sidan inte med att vara vid rätt dator förrän i juni...

Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC