Okei, onhan tästä keskusteltu, että mitä ja mitä, mutta nyt kerron mitä minä olen ajatellut. Siis vasta ajatellut, toteutuksesta ei vielä tietoa.
Ensiksikin nimi: Mun mielestä se ei voi olla Sauna Age. Eli se pitäisi kääntää D'niksi. Jostain löysin joskus mitä huone on D'niksi, mutta mitään sanaa en löytänyt kuumalle tai lämpimälle. Eli jos joku haluu ottaa selvää, niin olkaa hyvä. Eli siis ehdotan Kuuma Huone D'niksi, jos eriäviä mielipiteitä ei tule.
Haaveena olisi jos Ajasta saisi pienen planeetan. Ajatuksissa on ollut, että sen ympäri voisi kävellä minuutissa kahdessa. Ja sitten kanssa tarvitaan vuodenajat, eli kunnon talvi. Eli lunta, oikein kunnolla. Ei nyt mitään kaksimetrisiä kinoksia mutta varmaankin tommonen puolenmetrin paksuinen hanki. Ja jos saadaan talvi, niin pitää olla myös avanto talviuimareita varten. Ja jos on avanto, niin sehän tarkoittaa että pitää olla järvi tai lampi. Ja jos paikasta saa tehtyä planeetan, niin itse sauna ja linkkauspiste ovat eripuolilla planeettaa. Siinä noin pääpiirteittäin ympäristö.
Sitten itse saunaan. Ilmeisesti tarvitsemme kaksi pukuhuonetta, ihan vain häveliäisyys syistä. Siis omansa miehille ja naisille. Ja kun on pukuhuoneet niin tarvitaan asusteita saunaan, mutta siitä myöhemmin. Pesuhuoneita ei olisi kahta vaan yksi. Ja asuisteissa "peseydyttäisiin". Itse löylyhuone olisi semmoinen, että kiuas olisi keskellä, jatkuvalämmitteinen ja lasiluukulla varustettu. Lasiluukku siitä syystä, että saisimme saunaan mukavan valaistusefektin. Tietysti jos vain onnistuu. Muuten löylyhuone olisi jotenkin D'ni-tyylinen. Samoin kuisti tai veranta. Ja siitä sitten polku ja mahdollisesti laituri järveen/avantoon.
Asusteita olisi kolmenlaisia, niin miehille kuin naisillekin. Eli yksi olisi tommoset 20-30-luvun uima-asut. Eli peittäisivät niin miehillä kuin naisilla koko torson. Naisilla tietenkin uima-asussa hameen muotoa lisäävä osa, ja olikohan se polvipituinen. Ja tietysti raitoja. Sitten nykyisenlaiset uima-asut, se että onko naisilla bikinit vai yksiosainen, siitä en osaa nyt sanoa. Ja kolmanneksi pyyhkeet. Miehillä lantiolla ja naisilla sitten hiukkasen isompi. Ja valitettavasti, oli asu mikä tahanas, näissä sitten käytäisiin niin pesulla, saunassa kuin uimassakin. Ja tietysti istuttaisiin terassilla.
Siis siinä tämänhetkiset pohdintani/suunnitelmani. Se tarvitaanko Ajalla nuotiota ja jääkaappia on vielä jäänyt taka-alalle.
Kommentteja?
Zap
|