It is currently Wed Dec 02, 2020 1:16 am

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu Feb 03, 2011 1:21 am 
Obduction Backer

Chogon wrote:
Met ingang van vrijdag 4 februari 2011 zullen alle forumleden, als zij op het forum willen posten, lid moeten worden van de gebruikersgroep (Usergroup) "Explorers". (kijk onder de knop "Usergroups" bovenaan het forum.)
Dit is een open groep en iedereen zal worden geaccepteerd als men dat kenbaar maakt.
Omdat de groeps moderator ieder verzoek nog moet accepteren, kan het soms een paar dagen duren voordat je geaccepteerd bent.
Als je na een paar dagen nog niet geaccepteerd bent dan kun je een PM (persoonlijke mail) naar de "GroupMod" sturen of een email naar: [email protected]

De redenen voor deze verandering zijn de voortdurende aanvallen van spammers die met hun "stinkende" robots de moderators en mijzelf *heel erg* bezighouden.
Deze noodzakelijke stap is voor de forum poster een kleine moeite; we gaan er vanuit dat een spam robot deze stap niet zal nemen.

Ik zal de groep "Explorers" nu opzetten, zodat de leden zich nu al voor vrijdag kunnen aanmelden.

Bedankt voor jullie begrip!
Chogon

Toegevoegd: Negeer de email fout die je krijgt wanneer je je aanmeld voor de Explorers gebruikersgroep. Je verzoek is niet verdwenen. Ik krijg er alleen geen bericht van.

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 15, 2011 10:49 pm 

test test diut is een test... nou alsa je dit kan lezen dan werkt het dus!

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 15, 2011 11:14 pm 
Obduction Backer

Jazeker, het werkt! :)

Profile  
Reply with quote  
 Post subject: De Nederlandse Buurt
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 10:36 pm 

Hallo,

Ik weet niet of ik dit hier kan plaatsen. Anders hoor ik het wel :wink:

Ik vraag me af of De Nederlandse Buurt nog gebruikt wordt en of het mogelijk is om een member te worden van die buurt.

Groetjes Rozamo

Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 8:33 am 

lunanne wrote:
Ja, hij wordt gebruikt maar niet zo vaak mogelijk kan je via www.dutchmystcommunity.com(forum van de groep die hem gemaakt heeft ;) ) iemand vinden om je lid te maken (ik ben zelf geen lid). Er is geen gathering gepland momenteel. Je zou ook contact kunnen opnemen met Geert

Dank je wel..............zal contact met hem opnemen :D

Profile  
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 

All times are UTC